24 Temmuz 2011 Pazar

Bazı Kadınlar Çok Şey 2


Bazı kadınlar çok şey demiştik geçen yazıda ve iki tane kadın modelinden bahsetmiştik. Bugünde bir iki kadın modelinden daha bahsedelim.

Sevgilisiz erkek arkadaşsız yapamayan kadın tipleri var birde. Nasıl desem muhakkak bunların hayatında bir erkek olacak. Öyle çok aşık olmasına gerek yok, hatta ve hatta aşık olmasına da gerek yok. Biraz tipi düzgün olsun, az bişey sevsin filan yeterlidir bu tipler için. Ama illaki olacak yani biri hayatında. Bu öyle bir hal alıyor ki sonra Ahmet miydi Mehmet miydi diye karıştırabiliyorlar bazen.O kadar çok erkek giriyor ki hayatlarına saymak matematik profesörü olmayı gerektiriyor. Yani birinden ayrıldıktan sonra başka biriyle olmaları için aradan iki gün geçmesi yeterlidir bu tipler için. Çevresinde bulunan tüm erkek arkadaşlar onlar için potansiyel sevgilidir. Dediğim gibi biraz kaşı gözü düzgün olsun az bişeyde sohbeti iyi olsun olay bitmiştir. Bu kadınlar için bu yeterlidir sevgili olmaya. Hani derler ya “Don değiştirir gibi sevgili değiştirmek” bu tabiri onlar için rahatça kullanabiliriz.

Birde kendi cinsleriyle arkadaş olamayan kadın tipleri var. Çünkü aralarında sürekli bir çekişme doğduğundan genelde bu tipler erkeklerle arkadaş olmayı tercih ederler ve gerçekten de çok iyi anlaşırlar erkeklerle. Bu tiplerle oturup her muhabbeti her sohbeti rahatlıkla yapabilirsin. Yani karı kız muhabbeti hatta ve hatta futbol muhabbeti bile yapabilirsin. Bu tipler kendi cinsleriyle anlaşamamasının diğer bir nedeni de kıskanç olmaları. Mesela birinin sevgilisi var diğerinin yok. Bu tamamen kıskançlık ve kötüleme yoluna doğru yol alır. Aralarında gizliden gizliye bir yarış doğar çekişme doğar. Buda onların anlaşamamasında ki en büyük etkendir. Bu tipleri çevrenizde rahatça görebilirsiniz.

Benim hiç sevmediğim kadın tiplerinden biride gösterip vermeyen tiplerdir. Yahu madem gösteriyon niye vermiyon. Madem vermeyecen niye gösteriyorsun. Bu tiplerin egosunu tatmin etmek için böyle şeyler yaptığını düşünürüm hep. Yani kendi hazzını bu şekilde gerçekleştiriyor. Seninle her muhabbete girer çok rahattır yanında ne bilim hani sexten bilmem neden bahsedersin eşlik eder konuşur filan ama icraata gelince olmaz diye bir cevap alırsın. Sanırım bu karşısında ki insanı elinde tutmak için yaptığı bir taktik. Tavımdır böyle tiplere, tam her şey kıvamına gelir o ana kadar her şey yolundadır iş icraata gelince gider mutfağa bol buzlu bir su içmek zorunda kalırsın. Yada duşa girip ele kuvvet ve sonrasında soğuk bir duş. Bu durumun benimle bir alakası yok sadece tahmin ve tespitlerden kaynaklandığından dolayı anlatıyorum. Bir gün çarpılacam ama neyse. Şaka şaka sadece tespit :D

Birde saman altından su yürüten tipler vardır. Gerçi bunu hemen hemen her kadın yapar ama neyse. Bu tipler herkesin olduğu yerde böyle nasıl desem meleklerdir polyannadır ama bi baş başa kal seni yer bitirir bu tipler. O melek birden şeytana düşünür. Hani dersin ki ahh yazık ben buna kıyamam edemem art niyetli düşünemem filan dersin sen değil o seni becerir yemin ediyorum. Ama herkesin olduğu yerde o cennetten dünyaya düşmüş bir melektir. Ota boka karışmazlar çok bir kişiyle konuşmazlar. Onlar için sadece bir kişi vardır ve o kişi onun tanrısıdır yada kölesi orayı tam çözemedim ama nerden geldiğini anlamazsın. Dersin ki ulan Allah benim belamı versin der öyle ağzın açık mal mal bakarsın duruma. Bu kadın tiplerinden fazla korkmamak lazım eğer baş başa değilsen.

Bir de bahsetmek istediğim kadın tipi ve benim yine hiç sevmediğim tiplerden biri olmakla beraber aralarından tek tük çıksa da sohbeti keyifli olan tipler var. Bu tipler genelde kaliteli lüx yerlerde takılırlar. Burunları 4-5 cm havadadır bu tiplerin. Böyle kendilerini ulaşılmaz işte herkesten üstün sanan tiplerdir. Hani sınıf farkı diye bir durum varya sınıfına soktuğumu durumu. He işte onlar en üst sınıfta olduklarını sanırlar. Ulan gerizekalı sende sıçıyorsun bende sıçıyorum. Sende yemek yiğiyorsun bende yiğiyorum. Sende bulaşık temizlik yapıyorsun bende yapıyorum. Bu tiplerin ev hallerini çok merak ederim ben. Ama tahmin ediyorum ki evde o üst sınıf hallerinden hiçbir eser yok. Yani bizden biri sadece işte böyle karışık insanların her cinsten insanların bulunduğu ortamlarda totoları kalkan tipler. Ne diyim ki başka ağlanacak halimize gülüyoruz kimi zaman işte.

Son olarak ta size ağzından küfür düşürmeyen tiplerden bahsedim ve kadın konusunu kapatayım. Bu kadınlar ağzından küfürü düşürmezler. Hani pipisi olmayınca dile mi vuruyor bunlarda anlamıyorum. Bazen o kadar çok koyuyor ki ben erkek olduğum halde o kadar koyamıyorum yani. Bunlar bir başlarlar biz erkeklerden çok her kelimenin sonunda koyarlar. Artık Allah ne verdiyse. Genelde bu koyan tipler sanal ortamda çok koyarlar. Realde ise çok samimiyse biriyle o zaman koymalı emmeli gömmeli konuşurlar. Bu tipler sanırım ya çok sex yapmıyor yada çükleri olmadıkları için ve bu durumu bi eksiklik olarak hissetiklerinden tamamen bu olayın dile vurması da diyebiliriz. Kadının küfür etmesi en azından bana göre hoş bir durum değil. Haz etmediğim kadın türlerinden biridir bu kadınlar. Yok hayır koymaya başladığında durduramıyorsun da. Nasıl bir enerji nasıl bir performansları varsa artık anlayamadım ben bu durumu. Koyan koyana valla hayır bende koymak istiyorum da yani onlar kadar koyamıyorum üzülüyorum yani. Varlık içinde yokluk çekiyorum olmuyor böyle. Der ve kadınlar hakkında ki bu tespitlerime son noktayı koyarım. Bakın bende koydum :P

1 yorum: