30 Temmuz 2011 Cumartesi

Sen Bana Aldırma Benden Adam Olmaz


Sen bana aldırma gülüm benden adam olmaz
Sen bakma benim haykırışlarıma aldırma benden adam olmaz
Es geç ne varsa yine gül gülen gözlerinle
Sen bana aldırma ben bir parlar bir sönerim
Aldırma işte bana benden adam olmaz
Çok sevdiğimdenimdir bilinmez yada kıskançlıktan
Tüm sinirim senden çıkardığım
Oysa kıyamazdım ki ben sana
Fazlası zarar diye boşa dememiş büyükler
Büyüdükçe anlaşılır olmuş hatalar
Keşke çocuk kalsaydık ve sadece düşünce canımız yansaydı
Demek isterdim gözlerine bakıp
Sözlerine güvenip
Sen bana aldırma gülüm benden adam olmaz
Seni kırdığıma mı yanayım üzdüğümemi
Benim olmayan sana mı
Sen bana aldırma gülüm
Aldırma işte benden adam olmaz
Bir yanar bir sönerim ben
Bir tek seni severim
Bir tek seni özlerim
Ama sen yinede aldırma bana gülüm benden adam olmaz
Tamam de eyvallah de geç
Şimdi gelsen gülen gözlerinle
Bilirim ki eririm karşında
Evet demek isterim izin verirse gururum
Ama sen bana aldırma benden adam olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder