19 Temmuz 2011 Salı




Bugün öleceğimi öğrendim. Üzülmedim aslında. Bir son olmadığını düşünenlerdenim. Yıllardır istediğim bir şeydi bu aslında. Gitmek gidebildiğin kadar uzağa gitmek. Açıkçası bu kadar erken olacağını düşünmüyordum. Ama yine de korkmuyorum ölmekten. Her zaman dediğim gibi ölüm bir son değil bir başlangıçtır sonsuzluğa. Yeni bir varoluştur. Hiç bilmediğin bir yere gitmek ürpertici de olsa aslında belki de en güzelidir bu gitmenin. Ardı arkası kesilmeyen tüm sorunları bitirip gitmek neden korkutucu olsun ki. Evet bugün öleceğimi öğrendim. Korkmadım korkmuyorum.

Konuşmayacam artık hiçbir kimseyle. Ses çıkarmayacam artık. Duymak isteyen görmek isteyen sadece sessiz çığlıklarımı görecek duyacak. Çünkü artık sözün bittiği yer. Belki de bir hoşçakalı çok görecem size yada bir elvedayı ama gidecem işte gidebildiğim kadar. Öyleyse şimdiden Hoçakalın……

1 yorum: