22 Temmuz 2011 Cuma

Bazı Kadınar Çok Şeyyy Hmmm Nasıl Desem Çok Şeyy İşte



Bazı kızlar nasıl desem hmm çok şey, şey işte ya. Neyse bu bir yerde dursun. He bir de şu var şimdi bazıları kendilerine edilen hitap şekillerinden rahatsız oluyorlar. Ben de bazen ne diyeceğimi şaşırıyorum tabiki. Şimdi kız mı desem kadın mı desem bayan mı desem öyle afallıyorum. Nabza göre şerbet vermek zorlaşıyor o zaman. Ama bazı kadınlar gerçekten çok şey, hmmm nasıl desem şey işte. Neden böyle bir şey yazmayı tercih ettim bilmiyorum ama gerçekten de zorlanacağımı da biliyorum. Ya eksik yazacam yada söylediklerim anlatmak istediklerime yetmeyecek. Karışık bir durum işte. Çünkü kadınlar öyle bir varlık ki, en safı dediğimiz kadın bile şeytanı parmağında oynatır. Valla gördüm şahitlerim var.

Bir çok kadın profili var. Şimdi ben hangisinden başlim bilmiyorum. Ama en tav olduğum şu ilgi manyağı olanlar. Hani böyle insanı çileden çıkarırlar. Tanışmışındır bir yerde bu genelde internet oluyor. Hani vermişindir tüm iletişim araç ve gereçlerini, dürterler seni dakika başı. Ya ben bi resim koydum beğensene yorum yapsana diye. Lan manyak zaten içimden gelse yada hoşuma gitse beğenirdim ne diye dürtüyorsun yada zorluyorsun. Zaten giderin olsa ilginin manyağını gösteririm sana. Beğenmedim işte hoşuma da gitmedi yorum yapasım da yok ne bok yemeye zorluyorsun ki yorum yap beğen diye. He bide bu tipler nasıl desem, hmmm hani böyle yeni bişey alırlar işte baksanıza nasıl olmuş yakışmış mı güzelmiyim vs. şeylerle kafa ütülerler. Bu türler hiç çekilmeyen insanı bunaltan tiplerdir. Sürekli ilgiyi alakayı üzerinde isteyenlerdir. Artık neyini tatmin edecekse. Güzelsen zaten bunu herkes görüyordur neyin ispatını yada olurunu istiyorsun ki. Kendine güvensizlikte olabilir bu durum. Hani hep başkaları tarafından poh pohlanmak isterler. Iyyy iğrenç oldu yahu düşüncesi bile kötü. Hani utanmasalar şimdilerde Hilal Cebeci gibi panpişlerim nasılsınız ben duşa giriyorum diye resim çekip koyacaklar. Allah düşmanımın başına bile vermesin böyle bir şeyi.

Diğer bir kadın profili ise, benim en çok sevdiğim ve tebrik ettiğim profil. Böyle oturmasını kalkmasını bilen nerde nasıl ve ne zaman konuşacağını bilen işte yerine göre espiri yapan kadın tipleri. Gerçekten de bu tip kadınlar çok hoşuma gidiyor. Yani insanlarla aralarında bir mesafe tutmasını bilen tipler ve kişilikler. Hani derler ya evlenilecek kız var eğlenilecek kız var diye he işte gerisini size bıraktım bundan sonrasını. Çünkü ben bu duruma karşıyım. Bu eğlenilecek evlenilecek muhabbetine. Karşında ki insan nasıl olursa olsun hiç kimsenin hiç kimse ile oynamaya incitmeye hakkı yok diye düşünüyorum. Yani hiçbir insan basit insan değildir kendini basitleştirmedikçe. Ama dediğim gibi yine tekrarlıyorum benim en sevdiğim kadın profili bu profil. Kısa ve net işte onlar hakkında çokta yazılacak bir şey yok. Çünkü onlar kendilerini gerçekten belli ediyorlar. Tabiki bu yazdıklarım sadece kadınlar için değil. Cinsimde de var böyle tipler. Cinsime tükirim emi. Bazen gerçekten çok iğrenç olabiliyoruz maalesef. Neyse bu durumu başka bir zaman yazarım. Diğer kadın profillerini de başka zaman yazmak istiyorum. Çünkü yazdıkça durumun bokunu çıkarmak istemiyorum. Her şey tadında güzel.

Bazı kadınlar çok şey, hmmm nasıl desem çok şey işte. Neyse ben bulamadım siz anladığınız yazarsınız :D

3 yorum:

  1. Ben süperim, onu bilirim ihihih:)

    YanıtlaSil
  2. Güldüm bayağı akşam akşam :) Ama bence ;biraz daha uğrsırsan 20 .30 kadın tipi daha yazabilirsin gibime geldi. Malum malzemesi oldukça bol bir konu :D

    YanıtlaSil
  3. Sana güzel laflar hazırladım bilesin.

    YanıtlaSil