31 Temmuz 2011 Pazar

Başlık Bulamadım Eksik Kalıyor Hepsi


Aklıma bişeyler geliyor içimden bişeyler geçiyor ama ne hikmetse buraya gelince yani yazmaya başlayınca hepsi uçup gidiyor. Kelime bulamıyorum tükeniveriyor hemen. Emin olun ki aslında güzel şeylerden bahsedecektim. Tabi kelimeleri toparlayabilirsem aklıma getirebilirsem anlatmak istediklerimi.

Hayat sürprizlerle dolu derler ya valla kim demişse doğru demiş. İnsanın 1 dakika sonra karşısına nelerin yada neyin çıkacağını bilmemesi kafa karıştırıcı olsada bazen çok güzel olabiliyor. Bazı insanlar vardır, bir haberdarsındır onlardan hani nasıl desem tanıyıp tanımamakla. Şöyle yani yeni tanışıyorsun görüyorsun ama kendini tüm benliğinle ona vermek istiyorsun, yada her şeyinle onun olmak istiyorsun. Çok kısa zaman yada çok uzun bir zaman geçmesine gerek yok bence. Öyle ki 10 yıllık evli insanlar bile birbirini tanıyamıyorlar. Ben zaten zaman kavramına inanan biri değilim. Benim için önemli olan o an ne hissettiğimdir. Eğer onunla mutluysam yada onunla olmaktan huzur buluyorsam gerisi teferruattır. Duyduğun mutluluğu yada sevgiyi ertelemek ve bunu zamana bırakmak kendinden çalmak değilmidir sizce ? Bence kendinden çalmaktır sadece kendinden değil karşında ki insandan da çalmaktır. Çünkü geçen şey sadece zamandır başka bişey değil. Hayat o kadar kısaki bazen öyle pişmanlıklarımız oluyor ki yapmadığımız yada ertelediğimiz şeyler için. O zaman dönüp arkamıza baktığımızda neden yapmadım diye sorular sorup üzülebiliyoruz. Ama her şeye rağmen ne olursa olsun tüm imkansızlıklara rağmen eğer ortada yaşanacak bir sevgi varsa bu sonuna kadar yaşanmalıdır.

Karşına çıkan bu insan hele dünya tatlısı bir insansa offf diyorum işte. Hani öpmeye kıyamazsın diye bi tabir vardır ya hee işte öyle. Ben öperim ama kıyarım o ayrı. Aklını başından alır nerde nasıl ne yaptığını anlamazsın bile. Diyorum ya işte zaman hiç ama hiç ihtiyaç yoktur. Zaten eğer mutluysan sanki onu yıllardır tanıyormuşsun gibi bir duyguya kapılıveriyorsun. Hiç bitmemesini istiyorsun bu durumun. Çünkü o hayatında öyle bir yere sahip olmuştur ki kısacık zamanda ondan başka hiçbir şey güldürmez yüzünü. İşte böyle insanlar çıkabiliyor karşımıza hiç beklemediğimiz hiç ummadığımız hiç tahmin bile etmediğimiz zamanlarda. İşte bu insanlar iyi ki ve bu insanları iyi ki tanımışım diyebiliyorsun.

Yaşanacak bir sevgi varsa eğer sonuna kadar yaşanmalı doya doya. Ne kendinden çalmalı nede karşındaki insandan.. Ölürcesine yaşanmalı umarsızca. Haykırabilmeli sevdiğince yada oturup sessiz çığlıkları arasında boğulmalı….


Hani sorsan bana beni neye benzetiyorsun diye Gül derim
Neden diye sorsan dikenlerini söylerim
İmkansızlıklarına benzetip
Tuttuğumda ellerim acır biliyorum
Bir kere koklamaya cesaret etsem yüreğin acır onu da biliyorum
Seni uzaktan seviyorum
Ama yakındayım biliyorum
Bir sözünle sendeyim biliyorum
Sen benim belki de hiç tutamayacağım gül
Bense senin imkansızın
Sen benim ela gözlü dilberim
Bense senin yaramazın
Sen benim uzaktaki kıyamadığım
Bense senin yanıma yaklaşamadığın delin
Ama sen benim ela gözlü dilberim

1 yorum:

  1. sondaki şiire bayıldım...
    zamanın gerçekten boş bir bahane düşünce oldugunu savunanlardanım ki çok kısa zamanda çok şey yaşanabiliyorken çok uzun zamanlarda çok şey eksik kalabiliyor..
    önemli olan yüreğin nasıl attığı, gerisi teferruat.. her sevgi layığıyla yaşansın..

    sevgiler...

    http://pinaryasampinarimmm.blogspot.com/

    YanıtlaSil