11 Temmuz 2011 Pazartesi

( +18 )


Ön yargıları olan insanlarız. Mesela içten konuşan, olduğu gibi davranan rahat bir kadın gördüğümüzde verdiğimiz ilk tepki motor lan bu kadın olabiliyor. Anında damgayı yapıştırıyoruz. Bu kadın kaşar, bu kadın orospu, bu kadın açık kapı diye. Kişiliksizlik göstergesimidir nedir bilmiyorum ama şerefsizlikten başka bir şey değil bu. Bir kadının küfürlü yada belden aşağı sohbet etmesi, yada içinden geldiği gibi konuşması, o kadının kaşar yada orospu olduğu anlamına gelmiyor işte. Kadınlar sex objesi gibi bakılması da ayrı bir dallamalık tabi. Birde sanal ortam özgürlüğü var işte. Dışarı da olsa kalkıpta bir kadının yanına gidemeyip hiçbir söz söyleyemeyen tipler, ne hikmetse sanal ortamda ağzına gelen her şeyi söyleyebiliyorlar. Bu tür insanlar, ya ezik insanlar, yada zamanında baskı altında kalmış insanlardır. Ama bana göre şerefsizin önde geleni tiplerdir. Sormazlar mı adama, be şerefsiz senin anana bacına kardeşine yapılsa aynı şey ne yaparsın diye. O zaman işte namus bekçisi kesilirler. Şerefsizlik diz boyu. Önce gözlerine birini kestirirler. Sonra konuşmaya Başarlar, iyi adam rolünü oynarlar. Zamanı geldiğinde de gerçek yüzlerini gösterirler. Eğer olumsuz bir cevap alırlarsa da anında damgayı yapıştırırlar. Bu tipleri arkadaşlarım aracılığı ile gördüğümde yada denk geldiğimde kendi erkekliğimden utanabiliyorum bazı durumlarda. Bir insan hiçbir zaman unutmamalı bazı şeyleri. Bir ailesinin olduğunu, bir yakınının olduğunu unutmamalı. Her şey 250 gr için olmamalı. Her şeyden önce kendisine saygısı olmalı bir insanın. Ne olacak o insanla yattığında, başın göğe mi erecek. Yada böbürlene, böbürlene ortada mı gezeceksin göğsünü kabartıp ben bu kızı siktim diye. Bu kadar mı basit, bu kadar mı kolay. Hani nerde şerefin haysiyetin onurun ? Bu kadar cinselliği öne vurup bir şeyler yapmak insana ne kazandırır ki ? Duyduğun 3-5 dakikalık haz yada zevk neyi değiştirir hayatında. Ne bedenini kirletmeye değer nede işlediğin günaha. Çevremizde böyle şerefsizler, böyle döl fazlası insanlar mevcut işte yapacak bir şey yok. Benim rahatsızlık duyduğum sadece, bazı tiplerin kadınlara açık kapı, işte kaşar bilmem ne diye bakması. Şunu düşünmüyorlar sanırım, bir gün gelip birisinin onun ailesinden birisine aynı gözle bakabileceğini. He hak edenler yok mu var tabi ama ne olursa olsun bunlar özel ve namahrem şeylerdir. Bir erkeğin ben şununla yattım şunu siktim bu kız şöyle böyle demesi kadar itici bir durum yok. Bu yüzden bir çok kişiyi hayatımdan çıkarmışımdır. Arkadaş diye nitelendirip hayatıma soktuğum insanın bu tür konuşmalar yapması beni gereğinden fazla rahatsız eder çünkü. Dediğim gibi şerefsizlikten başka hiçbir şey değil bu durum. İnsanın özel hayatını başkaları ile paylaşması, dillere dökmesi mide bulandırıcı bir o kadar da o insanın ne kadar iğrenç biri olduğunun göstergesidir. Ben şunu siktim bununla yattım şuna şöyle yaptım buna böyle yaptım bilmem ne daha bir sürü şey, bunlarla övünen insan yetersiz insandır. En azından benim gözümde. İnsanın en başta kendine saygısı, daha sonra da karşında ki insana saygısı olması gerekir.. Marifet değildir ilişkiye girdiği insanları anlatmak, asıl marifet adam gibi adam olabilmekte. Kadınları cinsel obje olarak değil de aşk yaşayabileceğin kişiler olarak görebilmektir marifet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder