21 Ağustos 2011 Pazar

İyi Bayramlar


Bayramları pek sevmiyorum ben. Babam öldüğünden beri de kutlamıyorum zaten. Sadece yapılan bir mezarlık ziyareti. Aranması gereken birkaç kişi ve bayram bitti. Bayramı diğer günlerden kılan tek şey tatil yapılıyor olması, başka hiçbir özelliği yok. Zaten hep derler ya nerede o eski bayramlar diye. He işte gerçekten nerede o eski bayramlar? Eski bayramlar daha güzeldi sanki. Yada eşek ne anlar hoşaftan durumu da olabilir ama gerçekten ben hiç anlamıyorum şimdi ki bayramlardan. Çünkü diğer günlerden hiçbir farkı yok. Hiçbir ayrıcalığı yok. Yani değerlerimizi yada adetlerimizi hatırlamak için illa belirli günlerin mi olması gerekiyor? Annenin eli yada büyüklerimizin elini öpmek için özel bir gün mü olması gerekiyor? Yada yada şu yapılan bayram ziyaretlerini diğer günler de yapamıyormuyuz. İllaki aa bugün bayram dur anamı arim dur halamı arim işte bilmem kimi arim. İllaki özel bir gün mü olması gerekiyor ? Hayır tabiki deliye her gün bayram durumu olması gerekiyor sanırım. Evet şuan için bayramlar bana hiç te cazip yada iyi bişeymiş gibi gelmiyor. Belki de bi aile kurduğum da yine o eski bayramlarda ki gibi bir heyecana yada mutluluğa erişebilecem. Ama dediğim gibi şuan için bayram günlerinin diğer günlerden hiçbir farkı yok benim gözümde. Bu konuyu daha da açıp bir sürü örnek verebilirim ama yapmayacam. İftarda karpuzu çok yedim şişirdi beni böyle bir halsizlik miskinlik çöktü. Deliye hergün bayram yaaa sevdiklerinizi sadece bayramlar da değil her gün hatırlayın ve sorun arayın. Çünkü sevdiğimiz kişilerin değerini anca öldükten sonra yada gittikten sonra anlayabiliyoruz. Bence daha da fazla geç kalmamak lazım. Hadi iyi bayramlar sizelere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder