16 Ağustos 2011 Salı

Sana Sustum Bana Ağladım


Bugün yine seni düşündüm
Sorular sordum ardı arkası kesilmeyen
Senmiydin giden yoksa benmiydim kalan
Aynaya baktım kalan izlerini bulabilmek için
Gözümde dünden kalan iki damla yaş
Silsem sana ayıp silmesem bana eziyet
Yine uyumadım dün gece
Uyumak ne mümkün kü zaten sensiz
Bak yine yastığım sırılsıklam
Alıştım artık ıslak yastıkla uyumaya
Her sabah ki gibi yine bir sigara yaktım
Derin bir nefesten sonra resmini açıp
Günaydın sevgilim diyip bir öpücük kondurdum alnına
Bilirsin hiç ihmal etmem
Ne gece öpmeden ne de sabah kalktığım da öpmeden başlarım güne
En sevdiğin gömleğimi giydim bu sabah
Saçlarımı senin istediğin gibi kestirdim dün
Sakallarım da senin istediğin gibi kirli sakal
Yüreğim gibi dikenli şu aralar yüzüm
Ben seni öperken batmasın diye kesmeye çalıştıkça
Hep uzadılar yüzümde
Daha ayrılığımız üzerinden 24 saat geçmedi sevgili
Özlesem de seni bunu sana söyleyememek koyuyor be sevgili
Haykıramıyorum artık seni sevdiğimi
Her gece başım yastığa değince
Yaş süzülür ince ince
Düşlerim yalnız üşüyor
Sensizliğin ateşinde sevgili
Bende üşüyorum sen yokken
Gel desem hani dön desem
Isıt desem yüreğimi
Isıt desem sensiz bu bedeni
Daha 24 saat geçmişken ayrılalı
Hani geç olmadan gel desem
Arkadaş kalmak acıttı desem
Sana uzaktan bakmak koydu desem sevgili
Benim ol desem bana gel desem bilirim gelemezsin
Sanırım en iyisi susmak tuz basmak kanayan yaralara
Konuşmamak içinden ağlamak
Sustum sevgili
Sana sustum bana ağladım sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder