8 Ağustos 2011 Pazartesi

Kapattım Tüm Kapılarımı Sen Gel Kurtar Diye


Gel demek kolay da gelebilmek kolay mı ? Yaşanmamış onca şeyi yaşayabilmek için gelmek sevdiğinin yanında olabilmek. Hepsini geçtim de gözlerinin gözlerimden ayrı kalması. Dayanılmaz bir acının intihar eden göz yaşlarıyla son bulması sabaha uzanan gecelerde. O bitmek tükenmek bilmeyen katran karası geceler de. En kötüsü de yapa yalnız olmak sensiz olmak. Aynı gök yüzünü paylaşsak ta neye yarar ki sadece paylaşmak. Dokunamadığım bir çift el, bakamadığım o ela gözleri ve dudaklarına konduramadığım o ufacık bir buse. Neye yarar Allah aşkına söylesene bana aynı gök yüzüne bakmak. Gece yatarken solumun boş olması uyandığımda ise gözlerimi boş oda da açmak söyle bana neye yarar aynı gök yüzünü paylaşmak. Haykırmak isteyip haykıramamak içinden sessizce isyan etmek. Kimi zaman çok mutlu kimi zaman zindan. Söyle bana sevdiğim neye yarar sen orada ben burada aynı gök yüzünü paylaşmak. Şimdi sana gel desem bilirim ki istesen de gelemezsin. Gelemezsin yuvama düşlediğim hayata. Ben gelmek istesem bilirim bende varamam sana. İmkansızlıklar bile bu kadar imkansızken kavuşmak belki de hayal. Tamam benim olma bana kavuşama ama başkasının da olma işte olmaaa. Değmesin gözlerin bir başka göze, dokunmasın ellerin bir başka ele. Benim olmasan da kimsenin olma işte. Güldüğünde bütün her şey unutulur tüm imkansızlıklar ama yoksun ya yanımda işte en büyük vicdan. Bir adım atsan bilirim için erir atmasan da yüreğin yanar. İmkansızlıklar içinde imkansızlıklar. Sevenler mecburmudur acı çekmeye kavuşamamaya. Şimdi bana sorsan aşk nedir diye söyleyeceğim tek bir şey olur. Kavuşamamak. Çok sevip kavuşamamak. Bumudur adalet denen terazi. Bumudur dünyanın adaleti. Sen orada ben burada ve kavuşmamamız için sanki bilerek yapılmış tüm zorluklar. Hani ölmek ölmek bile daha kolay. Belki sana kavuşma hayali ile ölmek bile candan, ölmek bile senden. Şimdi sana gel desem bilirim gelmezsin gelemezsin. Şimdi sorarım sana neye yarar sevdiğim aynı gök yüzünü paylaşmak sen orada ben burada.


Her geceyi sana adamak
Ve uyandığın her sabah ta sana uyanmak
Sensiz nefes almak yada almaya çalışmak
Yokluğunun her bir saniyesinde
Ateşlerde yanmak
Kahrolmak bitmek bilmeyen saatlerde
Günler bile ağırdan satarken kendini
Her saniyesinde seni özlemek
Yokuluğunla sevişilen her bir dakika
Şimdi kapasam gözlerimi ve açtığım da sen olsan yanımda
Avundurmanın ta kendisidir işte bu
Kendimi avundurduğum onca şey arasında
Şimdi kalkıp açsam resmini baksam doya doya
Ve ardı arkası kesilmeyen sigaraları söndürsem
Arkamda bıraktığım ceset olarak isim koysam her bir izmarit için
Ve içime çektiğim sen olsan
Sen olsan şimdi yanımda
Hiç uyumasam yada uyusam teninin sıcaklığında
Buram buram esse kokusu içime içime
Bir nefeste çeksem seni
Sarsam sarmalasam bıkmadan usanmadan
Ela gözlerinle bakışsak hiç durmadan
Eriyip gitsem kollarında
Dudaklarının ateşinde yansam
Küllerimden tekrar tekrar doğup yine sana ölsem sana yansam
Ben sana yansam sen bana kalsan
Ben sana tutsak sen sen dilim varmasa da başkasına tutsak
Şimdi sen yanımda olsan ben bende olmasam
Olmasam dediğime bakma
Ben senden sonra kalmadım ki zaten bende
Aslında ben hiç yaşamıyorum bile
Bir gün gelir hayat öpücüğünle diriltirsin diye
Kapattım tüm kapılarımı sen gel kurtar diye

1 yorum: