28 Ağustos 2011 Pazar

Ağdacı Bünyamin


Şimdi nerden başlayacağımı bilmiyorum çünkü konu bana hem tuhaf geliyor hemde konunun içinden yüzlerce espiri, komedi çıkarabilirsin o derece yani. Hele ki bunu erkeklere uygularsak tam bir komedi. Konu şu, bazı kadınların ağdacıya gidip vajina bölgesinde ki kılları, tüyleri bir başka kadına aldırması. Evet evet konu bu. Hani bacaktı, popoydu bilmem neydi neyse de o kısım bana gerçekten tuhaf ve komik geliyor. Düşünsenize ağdacıya gidiyorsun alt kısmı çıkarıyorsun komple bacakları açıp hadi kolay gelsin başla. Bir kaç diyalog yazabilirim mesela bununla ilgili. Mesela şöyle bir konuşma geçse ağdacı ile müşteri arasında.


- Kız ne bu hal orman gibi olmuş. Senin herifle fantezi mi yapıyorsunuz yoksa ?
- Yok be Ayşe abla fırsat bulamadım gelmeye. Keşke fantezi yapsak
- Hadi oradan seni zilli fırsat bulamamışmış.
- Benim herif zaten her gece götünü dönüp yatıyor. İcraat olsa ihmal edermiyim hiç seni.
- Ah kızım ah zamanında dedim sana o kadar az koklat diye bak şimdi dükkan kullanıma kapatmış. Yoksa çükü mü kalkmıyor ?
- Haklısın Ayşe abla. Bakalım bugün bi şansımızı deniyecez işte.
- Ben şimdi bunu kaymak gibi yaparım sen hiç merak etme kızım. Öküz olsa dayanamaz yani

Eminim ki böyle bir muhabbet kesinlikle geçiyordur aralarında. Şuna da inanıyorum ki kadınlar kendi aralarında biz erkeklerden daha çok yatak muhabbeti konuşuyorlar. Kocam şöyle yaptı sevgilim böyle yaptı yok bu gece de bişey olmadı, bilmem ne diye. Ama eminim yani var bu yaşananlar.

Şimdi erkeklerin ağdacıya gidip te ordaki kılları aldırdığını düşünürsek ortaya komik bir durum çıkar. Fikri bile ilginç ve komik değil mi zaten. Gidiyorsun ağdacıya;

-Bünyamin abi ne haber ya ? Var mı sıra
-Bir kişi var 15 dk sürer
-Tamam abi ben beklim

O ara ister istemez göz kayar tabi duruma. İçinden konuşmaya başlar. “–Vay amına koyim herifte ki mala bak, bizde erkek diye geziyoruz anasını satayım” İmrenir yani o duruma. Hemen bir kıyaslama yapar, onun ki mi büyük benim ki mi, onun ki mi kalın benim ki mi diye. Erkeklerde vardır bu durum hani ufak büyük psikolojisi. Biz Türkler acayip insanlarız ya. Hemen kıyaslamaya gireriz öyle bir durumda. Biz erkekler için büyüklük önemli tabi takıntılıyız bu konuda. Top oynadığım dönemlerde, idmandan sonra yada maçtan sonra soyunma odasında duşlara girdiğimiz zaman çırıl çıplak dolaşırdık. Kimisi utanırdı havlu sarardı kimisi de gayet rahattı. Bende o rahatlardandım. Ama çok kişi yakaladım öyle başkasına bakarken. Genelde bakanlar havlulular oluyordu. Diyorum ya büyüklük küçüklük durumu. Neyse biz konuya dönelim.

Üç dört erkeğin yani arkadaşın aynı anda gittiğini düşünelim. Aslında ben o durumu pek düşünmek istemiyorum ama düşünelim biz yinede. Diyaloglar gerçekten çok iğrenç ve kötü olur. Ama komik olur. Herkes birbiriyle dalga geçmek için fırsat kollar. Kadınlarda da acaba var mı böyle bir diyaloglar merak etmiyor değilim. Bu konu da pek bi bilgim olmadığı için hani özel odalarda mı yapıyorlar tek tek mi yoksa herkes aynı odadayken mi yapılıyor bilmiyorum da. Şimdi erkeklerin gurup olarak gidildiğini düşünürsek sanırım diyaloglar şöyle olurdu.

Ahmet: Bünyamin abi ne haber ya sıra yok dimi bizi bi elden geçir yahu
Bünyamin: Yok yok çıkartın pantolonları geçin odaya oturun koltuklara geliyorum ben
Ahmet: Lan Mehmet oğlum senin göbekten gözükmez şimdi hee
Mehmet: Lan bi siktir git bamya Ahmet
Ahmet: Hasiktir ibne
Bünyamin: Oğlum küfür etmeyin lan sokacam şimdi sikinize
Rıfat: Oğlum karıları geçtiniz hee

Sanırım muhabbet başlangıcı böyle olurdu. Yok hani tüm geleceğiniz hayatta sahip olduğun her şey bir başkasının elinde. Zaten bi stres oluşur insan da ister istemez. Düşünsenize mahallenin ağdacısının eline vermişiniz tüm geleceğinizi insan nasıl rahat olabilir ki. Yok adam size gıcık kapmış olsa yada size bir kızsa yandınız boku yediniz yani. Tüm hayatınız adamın elinde. Hani birde genç biriyseniz ve hiç ilişkide bulunmamışsanız düşünsenize o anı biri tutuyor onu ağda yapmak için neyse ya abartmıyacam tamam. Bi an o durum da adamın suratına tükürdüğü aklıma geldide. O anda tüm gençliğiniz hayatınızın yaşam kaynağınız, yaşama sevinciniz bir anda gitti işte.

Hayır bir de yaşlı amcaların gittiğini düşünün. Asıl malzeme onlar da var. Yani malzeme derken konu olarak söyledim malzemeyi. Zaten onlar yaşında vermiş olduğu durumdan dolayı kalkış yapabilecekleri bir uçakları olmayacak. Özetle zamanında uçurmuşlar uçuracakları kadar, uçağı hangara almış artık çürümeye yüz tutmuş bir vaziyetteler.

Kim ne derse desin bana gerçekten çok tuhaf ve komik bir durum olarak geliyor bu olay. Kadınların gitmesini geçin erkeklerin ki zaten film olurdu. İlginç bir durum. Hani söyleyebileceğim diyalog kurup konuşma yaratabileceğim çok malzeme var ama ben pek bel altına inmek istemiyorum. Zaten indim ineceğim kadar onun için yeter bence bukadarı. Avrupada var mı böyle bişey bilmiyorum ama Türkiye de olursa yeminle Karadeniz fıkralarına taş çıkartır. Düşünsenize kahveye geliyorsun soruyorlar. – Mehmet abi hayrola ya nerden geliyorsun? –Baba kıllar uzamıştım şu bizim ağdacı Bünyamine bi gittim geldim. Cidden çok komik bi durum olurdu ya…. Düşünmüyorum böyle bir şeyi düşünmekte istemiyorum… Saygılar Sevgiler

1 yorum: