11 Ekim 2011 Salı

Doğum Günün Kutlu Olsun Aslı


Her şey aslında bir ayran muhabbetiyle başlamıştı. Bir ayrandan dolayı tanışmıştık. İlk zamanlar çok kızıyordum ne dersem ne söylersem sürekli ayran iç geçer ayran iç geçer diye diye bi baktık ki arkadaş olmuşuz. İlk zamanlar pek fazla sohbet etmesekte aslında iyi bir insan olduğunu belli ediyordu tabi. Sonra ne olduysa işte elektriklerimiz tuttu ve voltajlarımızı birbirimize göre ayarlayabiliyorduk.

Ben ilk zamanlar resminden dolayı bekar ve öğretmen olarak sansam da çok güzel bir evliği ve çok tatlı bir oğlu olduğunu öğrendikten sonra gerçekten şaşırmıştım. Allah bu mutluluğunu tabi ki hiç eksiltmesin. O kadar deli dolu ve sevimli ki hani bu kadın evlenmiş çocuk doğurmuş diyemez insan o derece yani. Onunla tanıştığım bu süre zarfı içinde gerçekten kendisinden çok şey öğrendim. Benim için bir abla gibi bir insan. Bugün ilk kez doğum gününü kutlayacam ve bunu burada ölümsüzleştirmek istiyorum. Çünkü o dünyanın en tatlı en sevimli en harika insanı ve dünyanın tüm güzelliklerini hak eden bir insan. Onun gibi bir insanı tanımak dost arkadaş olmak abla kardeş gibi sevmek dünyanın en güzel şeylerinden biri. Hani bazı insanlar vardır ya ağzına sıçsa bile o senin kalbinde hep aynıdır ve hiç değişmez. Aslı da hayatımda tanıdığım ve sevip değer verdiğim benim için öyle olan insanlardan biri.

Doğum günü kutlu olsun ailenle eşinle çocuğunla birlikte nice mutlu yaşlara canım benim. Hayat sana her daim gülen yüzünü soluksuz göstersin ve o güzel yüzün hep gülsün inşallah. Çünkü sen tüm güzellikleri hak ediyorsun. Saygılar sevgiler canım… İyi ki varsın diyebileceğim nadir insanlardan birisin sen…

3 yorum:

  1. Ya sen ne yaptın bana:/ Çok teşekkür etsem saçma, duygularımız aynı, onu bil.canımsın

    YanıtlaSil
  2. Cevdet cokk tesekkur ederimmm

    YanıtlaSil