28 Haziran 2011 Salı

Kısa Ama Tanıdık Bir film


Kısa Bir Film

KONU: Ayrılıktan sonra bir erkeğin yaşadığı durum. Taki diğer bir aşka yelken açana kadar.

KAHRAMANLAR: Serdar ve Betül

Konunun benimle yakından yada uzaktan hiçbir alakası yoktur. Valla bak…

Olayımız Serdar ve Betül arasında geçmektedir. Serdar ile Betül iki senelik bir birlikteliğin son demlerine gelmişlerdir. Serdarın tüm çabalarına rağmen Betül’ün ayrılma kararını değiştirememiş ve ayrılmak zorunda kalmışlardır. Gerekçe olarak Betül’ün öne sürdüğü şey iki yıl içinde yaşadıkları bu ilişkinin artık monoton bir hâl alması ve artık eski heyecanının olmamasıydı.

2gün önce yer Beşiktaş ta bir cafe…

Serdar: Ne içersin canım ?
Betül : Aslında canım pek bir şey istemiyor. Seninle konuşmam gereken şeyler var konuşup gitmek istiyorum.
Serdar: Hayırdır bir şey mi oldu benim bilmediğim ?
Garson: Evet efendim siparişlerinizi alabilirmiyiz ?
Serdar: Ben bi bira istiyorum
Betül : Bende bir su alayım bari
İçecekler gelmeden önce Betül aslında ne konuşacağını kafasında toparlamamıştı ama kararında ciddiydi. Sonuçta Serdar ile yaşadıkları 2 sene vardı. Onu kırmak üzmek istemiyordu.
Serdar: Evet canım seni dinliyorum büyük bir merakla
Betül: Nerden başlayacağımı bilmiyorum Serdar. Seni kırmak incitmekte istemiyorum ama ben daha fazla bu ilişkiyi sürdürmek istemiyorum.
Büyük bir şaşkınlık geçiren Serdar elindeki sigara paketini sıkarak
Serdar: Betül sen ne dediğinin farkındamısın ? Neden ne oldu ne yaptım ben sana da böyle bi karar da böyle bir istekte bulunuyorsun?
Betül : Tamam sakin ol lütfen
Serdar: Ne sakini yaa ne sakini nasıl sakin olmamı bekliyorsun
Serdar Betül’ün elini tutar ve sıkar
Betül: Canımı yakıyorsun yapma lütfen böyle
Serdar: Canını yakan ben değilim senin bu söylediğin aptal ayrılma fikri. Ortada bir şey yokken nerden çıktı bu aklım almıyor bunu. Daha geçen gün beni sevdiğini söylüyordun. Ne değişti şimdi ne oldu söylermisin bana
Betül: Evet biliyorum ama kaç gündür sana bunu söylemek istiyorum. Yapamıyorum artık yürütemiyorum bu ilişkiyi olmuyor lütfen anla beni.
Serdar: Neyini anlim ya Allah aşkına neyini anlim bunun Betül seni seviyorum ve kaybetmek istemiyorum.
Betül: Lütfen daha fazla zorlaştırmayalım bunu kırmadan birbirimizi ayrılalım bitsin lütfen Serdar beni biraz olsun sevdiysen anlayış göster bana
Serdar: Benden ne anlayışı bekliyorsun ya neyin anlayışı. Seni böyle severken gitmene göz yummamı mı bekliyorsun. Birimi var yoksa hayatında başka birini mi seviyorsun doğruyu söyle bana
Betül: Hayır saçmalama tabi ki yok öyle bişey
Serdar: Eğer öyle bir şey varsa Betül ve sırf bu yüzden benimle ayrılmak istiyorsan ecelin olurum senin. Ailene yaptığımız her şeyi anlatır sonra senide o lavuğuda doğduğunuza pişman ederim. Eğer bana böyle bir kaşarlık yaparsan öldürürüm seni anlıyormusun.
Betül: Benimle düzgün konuş hiç kimseden korkmuyorum. Beni tehdit edemezsin sen. İstemiyorum anlıyormusun istemiyorum ne seni nede başka birini.
Serdar: Sorun ne Betül bana mantıklı bi açıklama yap bende diyeyim hee tamam haklısın peki.
Betül: Serdar kaldıramıyorum istemiyorum. Her şey monoton geliyor hep aynı şeyler ve bu beni sıkmaya başladı artık.
Serdar: Ne monotonu ya neyin monotonu Betül siktirme bana şimdi monotonluğunu sebep bu mu yani. Napim monoton olmaması için takla mı atim a.q napim sen söyle.
Betül: Bir şey yapmana gerek yok Serdar lütfen beni anlayışla karşıla. Arama beni mesaj da çekme lütfen
Serdar: Siktir git Betül siktir git yazıklar olsun sana verdiğim değere de sevgiyede seninle geçirdiğim 2 yıla da yazıklar olsun yaaaa kahretsin defolll Betül defol

Betül üzgün bir şekilde masadan kalkarken Serdar’ın gözleri dolmuştu. O sırada garson bira ile suyu getirirken
Serdar: Birayı koy suyu götürebilirsin
Serdar her bir yudumda Betül’e biraz daha sitem ve küfür dolu sözlerle 4ncü birasını içmektedir.
Şimdiki zaman. Aradan 2 gün geçti ve Serdar her akşam olduğu gibi içkisini alarak Betül’ün resimleri eşliğinde salya sümük ağlamaktadır. Gizli numaradan Betül’ü arayarak sesini dinleyip telefonu kapatır. Dinlediği müzikler hep bunalımdır damardan ve yaralıyıcı. Hele birde şarkılarını dinlerken bir yudum daha alır içkisinden
Serdar: Amına koyim neden neden gittin Betül neden terk ettin beni “Dünyaya birdaha gelsem sevgilim arar bulurum yine seni severim” Betülllll ulan nerdesin Betül
Dayanamayıp Betül’ü arar. Telefon ilk iki seferde açılmaz ve üçüncüsünde uzun uzun çaldıktan sonra açılır
Betül: Efendim
Serdar: Betül seni çok seviyorum Betül unutamıyorum seni ya unutamıyorum acı çekiyorum Betül
Betül: Serdar lütfen yapma bunu. Açtım telefonu bir daha beni aram diye söylemek için. Bitti artık anlıyormusun bitti
Serdar: Bitmedi Betül bitmedi ben bitti demeden bitmedi bitmyecek
Betül: Lütfen Serdar kapatıyorum telefonu ve beni bir daha arama sakın yoksa değiştirecem numaramı yada açmayacam kesinlikle bir daha
Serdar: Betül kapatma lütfen telefonu bak kapına gelecem yoksa yemin ediyorum sen beni affedene kadar sabahlarım orada hiçbir yere gitmem günlerce Betül seviyorum seni lütfen yapma
Betül: Kendine iyi bak serdar hoşça kal
Serdar: Betül yapma bunu bana yapma lütfen
Telefon kapanır
Serdar: Amına koyim senin Betül neden yaaa neden
Ardan 1 hafta geçer. Serdar ayrılık etkisinden azda olsa kurtulmuştur. Ama gel gör ki Betül ile yaptığı şeyler aklına geldikçe hüzünlenir. Onunla gezdiği dolaştığı yerlerden geçince ister istemez Betül aklına gelir. Birkaç sefer Betül’ün çalıştığı yere gider ama konuşmaya cesaret edemediği için sadece onu uzaktan seyredip geri döner.
Aradan 1 ay geçer. Artık eskisi gibi acı çekmemektedir Serdar. O uğruna ölürüm dediği şunu yaparım ederim dediği Betül sevgisi içten içe yok olmuştur. Arada acı veren hatıralar oluyor tabi ki ama eskisi kadar koymuyor Serdar’a.
2 ay sonra Serdar normal yaşantısına dönmüştür Betül’e ait resimleri atmış onunla ilgili ne varsa yok etmiştir. Ama kalbinde sevda kırıntıları kalsada o pek bunu umursamamaya çalışıyordur.
3 ay sonra Serdar önüne çıkan fırsatları değerlendirmeye başlar ve artık Betül’den bir eser kalmamıştır. Karşısına çıkan insanlarda az da olsa Betülden bir şeyler arasada aslında o da biliyordur ki senaryo aynı olsa da karakterler hep farklı olacaktır. Bu 3 ay içerisinde söylediği sözler yaptığı davranışlar aslında kendisine yaptığı haksızlıktan başka hiçbir şey değildi. Artık Serdarın hayatında başka bir vardı söylenen sözler gösterilen ilgi yapılan her şey tarihin tekerrür etmesinden başka bir şey değildi aslında. Serdar sadece o 3 ay içerisinde kendine ettiği ile kaldı. Ne demişler. Eğer bir erkek mahvedecem diyorsa evet mahveder ama içip içip kendisini mahveder . Eğer bir kadın bunu diyorsa emin olun ki korkun bu durumdan çünkü mahveder.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder