18 Ekim 2011 Salı

Boktan Bir Yazı İşte Yarım Kalan


Hayatta her şey seçimlerimizden ibaret aslında. Ama biz olumlu şeylerde kendimizi, olumsuz şeylerde de kaderi kısmeti yada suçu karşımızda ki insanlara atmaya meraklı insanlarız. En ufak bir olumsuzluk ta hemen suçu karşı tarafa atıp onun suçu bu diyerek kendimizi haklı çıkarırız. Ulan salak senin seçimindi sen seçtin onu neden şimdi onu suçluyorsun ki?

Bu her şeyde geçerli, sevgili, dostluk, aile artık ne gelirse aklınıza siz söyleyin.

Yaa aslında aklımda bir sürü şey vardı ama kafa bir dünya olduğu için yazamıyorum. Şu bilgisayarın başına oturduğumda unutuyorum hepsini. Kafam o kadar dolu ki o kadar sinirlerim bozuk ki hani nasıl desem onuda bilemiyorum. Sabah aklıma gelen her şey bir anda silinip gitti işte. Küfretmek istiyorum edemiyorum, Bağırmak istiyorum bağıramıyorum. Üzenlerin karşısına çıkıp onlara haykırayım diyorum o da olmuyor. Her ne kadar isyan etsem de insanlara onları da kırmak istemiyorum işte. Ama çok sıkıldım, yoruldum insanlardan. Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali yapacak çok ta bir şey yok. Sanırım en iyisi her zaman ki gibi susmak.

Yine yazamadım işte yazamıyorum da. Zaten yazdığım şeylerde öyle çokta matrah bir şey değil. Kendi çapımda eğleniyorum işte. Okuyan okur okumayan okumaz ki zaten okunsun bilmem ne diye de çabalamıyorum. Neyse böyle boktan bir yazı oldu işte. Hergün koyuyorum sövüyorum bu seferde benim için siz koyun gitsin işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder