21 Haziran 2011 Salı

Körü Körüne İntihar Etmek İstiyorum Sana Aşık Olup


Körü körüne intihar etmek istiyorum sana aşık olup
Körü körüne yanmak istiyorum sana
Öyle böyle değil her gelişinde gidişini aratır gibi
Salya sümük ağlamak istiyorum
Öyle bir paket sigarayla bitirmek istemiyorum günü
Her söndürdüğüm sigarada ismin kazılı olsun istiyorum
Hani uyuyupta sana duyduğum özlemi bir nevzi olsun boş bırakmak istemiyorum İstemiyorum işte dolu dolu yaşamalıyım seni acınla sevginle
Öyle boş masallara karnım tok olsun istiyorum
Sevdim mi adam gibi seveyim istiyorum
Gelişin nasıl o kadar büyükse
Gidişinde öyle büyük olsun istiyorum
Sevgin ne kadar yüceyse ayrılışında bir o kadar acı olmalı
Boynuma bir ip dola gelişinle
Gittiğinde sen çek altımdaki sandalyeyi
Öyle bir çek ki son gördüğüm katilim olsun
Çok günah işledim biliyorum
Mesela en başta seni sevmekle
Biliyorum intihar etmek günahtı körü körüne
Ben kolayı seçtim sana aşık olarak
Ben kolayı seçtim ölümle
Ben aslında seni değil ölümü özledim
Ben seni değil ölümü sevdim
Ben aslında körü körüne aşık olup ölümü bekledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder