21 Haziran 2011 Salı

Bir İpte İki Can


Bir nefes daha çekiyorum şimdi ölüme bir adım daha yaklaşmak için
Bir nefeste yanan sigaramdan çekiyorum öteki adımı atabilmek için
Bir nefeste senden çekiyorum kefenime sarılabilmek için
Her aşkta hazırladığım dar ağcına ipi takabilmek için
Bu son diyip geçiriyorum boynuma umarsızca
Şeytanla pazarlığıma oturmaya hazırlanırken
Son bir sigara daha yakalım geçmişe inat
Son bir kez daha bak kurbanına hadi
Ve ben de son bir bakış atayım katilime
Bir nefes daha çekelim karşılıklı yaklaştıkça ölüme
Geriye kalan bir avuç yalan olsun
Geriye kalan iki bitmiş ömür olsun
Ve geriye kalan iki ceset olsun
Arkamızdan konuşulanları duyar gibiyim
Çocuklarına anlatacaklar biliyorum
İki kişi yaşardı diyecekler bu evde bir birini seven diye
Cümleye böyle başlayacaklar biliyorum
Ama gerisini hiç biri getiremeyecek
Bilmeyecekler belki de uyduracaklar
Belki bir efsane olacak yada uyduruk bir hikaye kuracaklar
Bilmeyecekler hiçbir zaman bizle gömülü olanı
Bir ipte iki cambaz oynamaz derler ya o da bir şey mi
Biz bir ipte iki can verdik ya işte onu bilmeyecekler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder