25 Temmuz 2010 Pazar

Ölümle Geliyorum Sana


Çok düşündm sevgilim, ya yanında olacaktım yada bir ayyaş. Beni bırakıp gittiğin günden beri hayalinle avundum, yaşadıklarımızı düşündüm, onlarla ayakta kalabildim. Kimseye bir hayrım yoktu kendime bile bir hayrım yokken başkasına nasıl olsun ki. Ya yanında olacaktım yada bir ayyaş. Kimseye güldürmem kendimi, kimseye bu adam ayyaş oldu dedirtmem. Kimseye göstermem sana aciz yanımı acı çeken yüzümü. Kimse bilmemeli sana olan bu zaafımı güçsüzlüğümü. Söyletmem!!!! dillere düşürmem kendimi dağ gibi adam bir aşk uğruna yıkıldı gitti diye. Ah bu bendeki gurur yokmu lanet olacası gurur. Sen şimdi bilmiyorsun acı çektiğimi en zayıf yanım olduğunu. Sen beni Gözüm kapalı ölüme gideceğimi, uğruna her savaşı vereceğimi 4 kişi arasına girip o kavgadan sapa sağlam çıkacak yürekli bir adam olarak tanıdın. Toz kondurmam yüreğime o mağlup olmadı hiçbirzaman sana mağlup olduğu gibi, her savaşta anlının akıyla çıktı bu yürek. Ama sayende eskide kaldı o yürek be gülüm. Şimdilerde ise en komik bir filmin duygusal bir anında bile göz yaşı dökecek kadar güçsüz ve yorgun bıraktın. Şimdi ise sevgilim ya yanında olacam yada bir ayyaş. Gizli gizli vuracam kadehin dibine kimse görmeyecek bilmeyecek hiçbirşeyi. Geceden sabaha kadar şişenin dibine vuran adam her saniye göz yaşı döken çığlıklarla ismini haykıran adam bu kapıdan sabah gülerek çıkacak mutluluk maskesini takarak çıkacak. Belli etmeyecek sana olan mağlupluğunu. Gülücükler saçarak çıkacak mutluluk oyunları oynayacak kendini kandıracak bu adam etrafındakileri kandırdığı gibi kendinide kandıracak. Akşam olmasını istemeyecek bu adam çünkü o evde yalnızlığı var senden kalan seni hatırlatan ne varsa o evde olacak, acı olacak o ev kırbacıyla bekleyecek ve nekadar acın varsa durmadan yaşatacak. Ama korkmuyorum hiçbirşeyden acılarından hüznünden korkmuyorum. Hatırlıyormusun sevgilim günlerden Salıydı 10 Temmuz 2009 du bir akşam yemek masasında sana aynen şöyle demiştim " Senden gelecek her acıya razıyım aşkım" dedim. Dedim de bukadarını beklemiyordum be gülüm. Meğersem cehennemiş bu bana bıraktıkların. Cennetini yaşarken cehennemine aldığın bir hayatmış bu. Halbuki ne kadar şanslı sanıyordum kendimi ölmeden cenneti yaşıyorum diye. Şimdi ise cennetten kovulmuş biri. Yaksalar ne olur zifte bulasalar ne olur gülüm benim yüreğim yanıyor yüreğim bedenimi yaksalar ne olur ?
Ama sen beni hep mutlu san yıkılmadım dimdik ayakta san çünkü ben sana göstermedim hiç birzaman güçsüz yanımı sen hep beni böyle bil gülüm. Sen şimdi beni böyle sanarken ben sana gelecem tüm ruhumla tüm sevgimle. Bak aldım ilaçlarımı az kaldı az daha sabır gelicem geliyorum yanına gülüm. Çünkü ya senle olacam yada bir ayyaş. Ben senin beni sevip sevmediğinle ilgilenmiyorum zaten sevsen gitmezdin. Ben seviyorum seni ben aşıktım ben sevdim ben yücelttim seni ben kurdum kalbime yüreğime tahtını ve artık sana geliyorum gülüm. Biliyorum çok konuşacaklar arkamdan çok dedikodumu yapacaklar olsun yapsınlar önemli değil ben senin yanında olacam o yeter bana gülüm. Hoşçakal anne hoşçakal baba ve hoşçakal kardeşim kızmayın bana lütfen kızmayın ya aşkımın yanına gidecektim yada hergün ölüp ölüp eriyecektim karşınızda. Hoşçakalın tüm sevdiklerim hiçbirşeyde yıkılmaz sandığınız adam sürünerek ölümle gidiyor aşkına. Gitmeseydim ya sevdiğimin yanında olacaktım yada bir ayyaş olup çıkacaktım.......... Elveda Hayat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder