22 Şubat 2012 Çarşamba

Siz Biz


Geldim gördüm ve gittim
Geldiğimde yoktun
Bende yoktum
Sende yoktun yoktuk
Belkide bir vardık bir yoktuk
Güldük güldüm güldün
Gülerken bile kan çanağı olmuştu gözler
Kan damlar olmuştu yaş yerine
Pıhtılaşmış tükenmeye yüz tutmuş
Yüzü tutmuş
Yüzü yokmuş
Rengi kan kırmızı
Saçama sapan bir şiir
Yazılanlar boş ve anlamsız
Anlamak istediğin kalbindeki mendil
Silersin yada silmezsin
Bileceğin iş senin
Benim olmayan senin
Senin olmayan benim
Yine sen
Yine ben
Yine biz
Uzatmalı sözcükler
Anlamsız saçma sapan
Sapanla kuş vuran
Vurdukça gönlü coşan
Coştukça kanayan
Kanadıkça coşan
Saçma bir şiir
Kafiyesi yok
Noktası virgülü yarı yolda
Yarı yollar tükendi
Tükenen siz biz
Bizler sizler
İki yabancı sizle biz
Bizle siz yabancıyken bile düşman
Düşmanken bile dost
Saçma
Saçmalık bu olsa
Olsa olsa topu topu 5 metre kumaş kirlenen
Kirlendikçe tükenen
Siz biz ….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder