21 Eylül 2011 Çarşamba

Bazen Sen Olurum Ben


Ben kuş olurum bazen uçarım uçabildiğince semalarda
Bazen bir yılan sürünebildiğince sürünen
Bazen de bir böcek saklanabildikçe saklanan
Ben bazen değişirim değişmediğim kadar
Ama çok severim
Sevdiğimde yeri göğü inleterek severim
Haykırırım kimi zaman
Kimi zaman da susarım sessiz çığlıklarım da
Bazen hayvan olurum bazen de insan
Bazen de nabza göre şerbet veririm
Kimine helal kiminin ise boğazında kalan

Bazen sen olurum ben
Senin hiç senmişin gibi olmadığın kadar
Yer değiştiririm öylece
Uydurmuşlar bir empati ama yalan o bakma sen
Bazen gülerim işte hiç gülmediğim kadar
Gözlerim alabildiğince parlak
Umutlarım unutulmayacak kadar umut
Bazen de ağlarım ben
Toprağa su verir gibi
Hani o en güzel çiçeklerin yetişmesi gibi sular dururum
Bazen yüreğine bazense yüreğime

Bazen giderim ben
Aynı kaldığım gibi
Kaldığımda gidemem belki ama gittiğimde kalırım
Bazen gönlüm kalır bazense düşlerim
Ama giderim ben tüm kalanlara rağmen
Bazen sende gidersin beni de alırsın
Ne ben bende kalırım ne sen sende
Bazen de ölürüz
Ölmediğimiz kadar yaşayarak
Bazen de yaşarız işte
Gittiğinde yaşayabilecek kadar

Yaşadığımda gelme öldüğümde gelmediğin gibi
Bir dua oku sadece
Köpeğin duası kabul olabildiğince olduğu kadar
Yada bir çiçekle gel
Ben sularım göz yaşlarımla
Senin hiç akıtmadığın ne olduğunu bilmediğin göz yaşlarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder