2 Temmuz 2016 Cumartesi

Yok be oğlummm daha var! simile simile simile




Yok be oğlummm daha var! smile smile smile 

              Neye kime neden ne için ve nasıl ? Hangi şartlarda, şartlar kime göre ? Sana bana ona buna bir başkasına. Kimin şartı kimin elinde ? Kimin cebi delik ? Delik cepte durmayan şey ne ? Bir sürü soru işareti eksik kalmadan. Cevaplayan kim ? Kimse ! Din siyaset magazin medya kimler ? Sen ben o bu şu. Biz kimiz ? Biz hepimiz o tek, o kim ? Kim bu düzeni kuran ? Kime nasıl ne için ne zaman  ve neden ? Kim istedi? O! Kim  yaşıyor?  Ben sen o bu şu şunlar onlar bunlar. Ne eksik ? Huzur! Mutluluk! Para! Aşk! Kime göre neye göre ? 

        Sorma konuşma yürüme hatta yapabilirsen nefes alma. Sus sustukça sıra sana geldiğinde bile sus cevap verme. Yada susma cevap ver konuş bağır bağırabildiğin çığlık atabildiğin kadar. Yürü hatta koş, gül gülebildiğin kadar, saçmala, sırıt aptal aptal. Ye iç sarhoş ol bazende ağla sümüklerin aksın. Hıçkır ve nefesini tut geçsin diye çok tut daha çok tutabildiğin kadar çok. Öl sonra, öyle bir öl ki gülsünler arkandan. Ağlayıp yasını tutmadan incitmeden adının zikredildiği yerlerde sövülmeden. Vazgeçtim ölme! Yaşa yaşayabildiğin kadar yapacağın yapmak istediğin ne varsa yaşa. Ama unutma hiç bir mutluluk gözünün önünde büyüyen bir evladın vermiş olduğu mutluluğu sana vermeyecek. Hayat boş değil. Anlamsızlaştıran sensin, boş yaşadığını düşünen de sensin. Ona buna bok atıp sürdürme sana bahşedilene. Boz düzeni boz seni beni onu bunu şunu şunları kahredeni. 

         Saçmala mesela, benim gibi senin gibi. Oku yada okuma, yaz yada yazma sen ver kararını, değerli vakit senin, topu topu yaşayacağın kısacık bir ömür. Çaldırma yıpratma ağlatma. Nasılsa gireni çıkanı belli olmayan bir yerin tam merkezi olmuşken bir bedende zevk al.

Bir mesaj yok, zorlama yok, oynatma yok, yok oğlu yok. Hooooop ben güldüm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder