30 Haziran 2012 Cumartesi

Yazma Silme Seansları



Yazıp yazıp silme seansları bu, içindekileri haykıramama meşguliyeti. Onca şey söyleriz yada aklımızdan geçiririz, ama hiç biri gerçek sahibine ulaşmaz çoğu zaman. Düşündüğümüzle kalır dururuz. Birini çok sevdiğimizde, yada özlediğimizde, yada birine çok kızdığımızda saydırdığımız küfürler, hep oldukları yerde… Niye ve neden, korkumuz yada çekindiğimiz şey ne? Nasıl olsa ölmeyecekmiyiz ? Koy götüne rahvan gitsin diyemediğimiz binlerce şey var. Belki bir insanı kaybetme korkusu, yada umursamaz davranışların bir belirtisi. Sebebi sebepsiz değil hiçbir zaman, olmamalıda. Herşeyin bir nedeni olmalı bu hayatta. Etki tepki gibi yokla var gibi, belkide saçmalamak gibi.




Söylemek istediğim onca hatta yüzlerce şey varken susmak
Sevipte söyleyememek, özleyipte susup kalmak
Koşamamak sana umarsamadan
Umurunda olanları yok sayamadan
Küfürler savurmak bazende
Yedi ceddinden girip kendinden çıkarak
Kimiz zaman sana kimi zaman bana
Susuyorum susadıkça kanıyorum çoğu zaman
Bir kuş geçiyor sonra
Dalarken seyre nice hayallere akıyorum
Zaman geçiyor ben geçiyorum
Zaman geçtikçe ben kendimi kaybettikçe
Sen gidiyorsun gidebildikçe
Birileri geliyor sonra, nasılsın diyerek
Yalandan gülüyorum iyiyim diyerek
İçimden sövüyorum yalanlara
Kendime küfrediyorum çoğu zaman
Sonra sana!!!
Sana bana ona buna
Birine öbürüne
Günaha giriyorum cehennemde ynmak için
Dünyada yanmamışım gibi
Bazen bir çağ yangını bazense bir yürek
Ne bir söndürmesi olan hani daha icat edilmemiş
Gözlerinden başkası merhem olmayan
Bir sana yanıyorum sonra bir bana
Bir oyun gib elim kimde gibi
Sahi kimin eli kimin cebinde
Ben severken seni sen kimi seviyorsun ki
Beni seveni ben neden sevmem ki
Hadi ama bırak sıra bende diyemem ki
Bir oyundu bu
Sırasını bekleyen ve mahkum olan öbe olmaya
Bir çocuk gibi
Hadi şekerimi al yine elimden
Ağlat beni kanat yüreğimi gözlerimden intihar eden yaşların katili ol
Ol de öl de
Üzüyorsan eğer yinede gitme
Yada git gidebildiğince
Git yada kal yanıyorsa eğer bu yürek
Ve saçmalıyorsam saçma sapan
Bil ki umut kesimiş
Bil ki kırkaltılık
Bil ki yok
Yokum yoksun yoktu ve hiçbir zaman yoktular ki …..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder