4 Haziran 2012 Pazartesi

Gel Ama Gitme




Sen vardın bu şehirde 
Birde olmayan ben 
Varla yok arası yokla var arası
 Sesin vardı deniz dalgalarına eşlik eden
 Gözlerin vardı güneş gibi parlayan
 Ben vardım sen vardın biz yoktuk 
Birileri vardı girip girip çıkan
 Her çıktığında darmadağan eden
 Onlar vardı bunlar gibi
 Bir masal vardı hiç yazılmayan 
Kuşlar vardı mesela denizin üstünde uçan 
Vapurlarda insanlar vardı 
Evinde oturan insanlar 
Trafikte yoluna gitmeye çalışanlar
 Herkes vardı
 Sen yoktun
 Ben vardım ama birde yoktum
 Yoktuk 
 Çoğul konuşamadık
 Gizli özneydik çoğu zaman 
Bazen sıfat tamlaması
 Sıfatını kaybetmişken 
Şehirler vardı İçlerinde aşıklar
 Kilometrelerce uzakta aşkını yaşayanlar
 Utandım, utanmalıydın
 Aynı şehirde yok olduğumuz için 
Şehirler vardı insanlar
 Ben vardım sen vardın biz yoktuk 
Bulamadım, gerçi hiç aramadım
 Hep bekledim
 Bekledikçe yokluğunu daha çok gördüm
 Varlığında yokluğunu aradığım insanlar oldu 
Yokluğunda varlığını istediğim sendin 
Sen kimsin ?
 Nerdesin ?
 Kiminlesin ? 
Çıkıp geleceksen eğer birgün 
Gelme!! 
Gelipte yok etme 
 Bilirim gideceksin gittiğinde bitireceksin
 Hep öyle olmadı mı zaten 
Gelme gelipte yok etme
Yada gel Gel ama hiç gitme…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder