26 Aralık 2011 Pazartesi

Seninde Ruhuna Tecavüz Ederler Sonra Siktir Olup Giderler


Sustum !
Küfreder gibi, ana avrat söver gibi

Bazen de konuştum
Konuşmak hiçbir boka yaramadı
Sustuğumda anladım
Konuştukça battım
Çıkamadığım yollarda yarım kaldım

Sevdim !
Göz göre göre ateşi eller gibi
Ellediğimle değil yandığımla kaldım
Yaralarla, ateşten kalan izlerle

Nefret ettim !
Sevdiğim de görmediğim ilgiyi gördüm
Nefretime aşık oldu kimileri
Hiç sevgime aşık olmadıkları gibi

Yürüdüm !
Yürürken anladım yanımda olmayanları

Koştum !
Koştukça kovalandım, kovalandıkça vazgeçilmezdim
Kaçan kovalanır misali kovalandıkça kovalandım

Güldüm !
Ben güldükçe güldüler, mutlu oldukça mutluydular

Ağladım !
Ağladıkça kaçtılar, ne sağımda ne solumda insan namına namussuzlarla yalnızdım

Yaşadım !
Yaşadıkça yalnızdım, yalnız oldukça yaşadım
Güldüğümde yanımda olanlar ağladığımda kayboldular
Deveyi diken insanı sikendi gerçek olan
Yoktu bir çaresi, çaresizliğin bedeli
Bedelsiz verdim ruhumun en tatlı hayallerini
Irzıma geçer gibi sömürdüler
Tecavüzcüsü meçhul değildi bu sefer
Kalem de kırıldı, evli evine köylü köyüne…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder