9 Ekim 2011 Pazar

Üşüyorum


Sustuğum kadar konuşamadım sana
Ya sen izin vermedin yada parçalanan yüreğim
Gelmek istediğim kadar koşamadım sana
Ya sözlerin izin vermedi yada dizlerim
Sussam içim yanar konuşsam yüreğim
Gelsem dizlerim kanar gelmesem yüreğin susar

Bir morga düşer yürek denen et parçası
Oysa ki ne anlamlar yüklenir
Sahi seven yürekmidir yoksa beyin mi
Nedir nefes almak
Yaşamak için sana mı ihtiyaç duymak
Yoksa gözlerin yetermiydi
Morgun en soğuk kısmına verdiler beni
Üşüyorum!!!
Üşüdüğümde sen olurdun sevişirdik
Sevişirken ısıtırdık üşüyen yüreklerimizi
Islak dudakların da son bulurdu sancılar
Yakardın şimdi üşüttüğün gibi
Yanardım hiç yanmadığım gibi
Şimdi morgun en soğuk kısmına verdiler beni
Üşüyorum!!!
Ne ellerin var nede o ıslak dudakların
Ne bedenimi saran tenin nede gözlerin
Üşüyorum!!!
Hiç yanamadığım kadar çok üşüyorum hemde
Ne sen varsın nede beni ben yapan gözlerin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder