23 Ekim 2011 Pazar

Canım Sıkıldı İşte


Korkmayın bu sefer öyle duygusal bir şey yazmayacam, aslında ne yazacağımı da bilmiyorum. Yazmak için yazıyorum çünkü, uykusuzum, yorgunum ve öyle bir halsizlik var işte. Heee birde canım sıkılıyor ama ilerleyen saatlerde geçer mi bilmiyorum. Belki yazarken küfür de edebilirim şimdiden özür dilesem mi bilemedim ama etmiyecem, belki edersem küfür yazının sonunda özür eklerim.

Ne diyordum, işte uykusuzum canım sıkkın falan filan. Bu yazının bir konusu yok öyle, bi sosyal mesaj vermeyecem yada bir hayal kurup onuda yazmayacam. Saçmalıyacam belki de yada ne bilim işte diyorum ya yazmak için yazıyorum, maksat gönüller bir olsun dimi. Çok kullanırım bu kelimeyi, yaş olayında yada iki kişi arasında mesafeler varsa, yaşın ne önemi var gönüller bir olsun yada uzaklığın ne önemi var gönüller bir olsun diye, ama olması gereken de o değilmidir zaten gönüller bir olsun. İşin ibneliğine kaçıpta sadece o anı kurtarmak için gönüller bir olsun demem, içten samimi gelen bir durumdur bu.

Bugün ne oldu onu anlatayım ben size. Bugün annemle önce kavga ettim ama öyle böyle değil baya şiddetliydi, telefonda ettik bu arada kavgayı, sonra benim canım sıkıldı girdim mutfağa köfte yaptım, pilav yaptım birde patates kızarttım sonra yedim. Başka bir aksiyon yok işte. İlginç olan benim için, annemle kavga ettikten sonra yada tartıştıktan sonra diyim ben buna, 5 dk sonra beni arayıp sanki hiç tartışmamışız gibi konuşması oldu. Bazen valide beni öldürecek yeminle. Ama çok seviyorum orası ayrı tabi. He birde dün gece seyretmek istediğim filmin 10-15 dk dan sonra hiç bir şey hatırlamadığım için yani anlayacağınız üzere seyrederken uyuya kalmışım işte uyandığımda kalkıp onu seyrettim tekrardan öyle yani.

Biliyorum boktan saçma sapan bir yazı oldu ama napim bi halsizlik var üstümde. He birde dünkü maçta biri bileğime vurmuş o ağrıyor. Bu kadar başka bişey yok..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder