11 Eylül 2011 Pazar

Sıkıldım Yazdım İşte


Ne yazayım ne yazayım bende bilmiyorum açıkçası. Sorsan kalemim kuvvetli derler. Ben buna pek inanmıyorum kimi zaman sallıyorum işte kimi zaman aklıma ne gelirse yazıyorum, kimi zaman da işte kendimi başkalarının yerine koyuyorum. Çıkıyor işte bir şeyler Allah ne verdiyse. Bu aralar canım sıkkın olduğundan kısaca bir dost sandığım insandan kazık yiğince biraz bunalıma girdim. Aslında kızdığım kazık yemek değil yada üzüldüğüm şey. Benim ona inanmış ve kanmış olmamdı. Neyse işte bu yüzden kafa bir milyon He bir de kız kardeşim evleniyor onunda biraz stresi var. Sanırım bu durum böyle birkaç hafta daha sürecek, en azından ben öyle umut ediyorum. Çoğu yazdığım yazılarda aklımda bir şey olmuyor. Sayfayı açıyorum öyle bir beş dakika mal mal bakıyorum sonra başlıyorum yazmaya o an içimden ne geçiyorsa. Öyle büyütülecek bir durum yok açıkçası. Sadece işte o anki durumda aklıma ne geliyorsa o yazdıklarım. Bazen komik şeyler bazense işte duygusal. Öyle siyasetmiş dinmiş pek bir malzemem yok. Sanırım bir defa yazmıştım dinle ilgili biraz tiye alıp. Ondan başkada yok zaten.

Birde böyle duygusal bir şeyler yazdığımda “ aaa cute aşıkmısın ? kim yaktı canını? “ diye cins cins sorular geliyor ya çok tav oluyorum onlara. Sanene a.q. aşığım yada değilim. Beğeniyorsan oku, beğenmiyorsan okuma. Ne yapacaksın ben aşıksam yada değilsem. Aşıksam zaten gider sevgilime haykırırım yada söylerim. İşte yalnız olunca böyle dile vuruyor bazen yazıyorum. Sen beni boşver ilgilenme oku okumak istiyorsan. He bir şeyler anlıyorsan da ne ala sana. Anlamıyorsan da zaten senin sorunun.. Ben yazarım bırakırım oradan ne alıyorsan senindir. Alamadığın boşlukta zaten kaybolur gider. Beni pek ilgilendirmiyor o durum. He beğeniyorsan da tamam sevinirim mutlu olurum ama beğenmiyorsan yapabileceğim pek bir şey yok çünkü elimdeki malzeme bu yani.

Belki şunu da diyebilirsiniz. “ Kendini beğenmiş” diye. Alakası yok yani kendini beğenmişlikle. Gerçi kendim sordum kendim cevaplıyorum ama ne bilim aklıma geldi işte yazıyorum. Kendini beğenmişlikle bir alakası yok çünkü olması gereken bu.. Ben bu saatten sonra kişiye göre yazamam zaten bazı şeyleri. Birileri beğenecektir birileri beğenmeyecektir benim çokta yapabileceğim bir şey yok. Zaten ben yazılarımı birileri ne der diye yazmıyorum zaten. Tamam bazen abartıyorum eşeğin amına su kaçırıyorum ama o anlık durumla söz konusu bir şey bu. Ben zaten yazdıktan sonra dönüp tekrar okumuyorum ne yazmışım diye. Çok nadirdir okuduğum yazılarım.

Yazmak güzel şey en azından bana göre. Hiç okumayan bir insan olarak yazmayı sevmek artık nasıl bir ilişki anlamasam da kendi çapımda yazıp eğleniyorum işte. Hee bunları niye yazıyorum bende bilmiyorum. Ne bilim yaaa sıkılıyorum belki ondandır durum. Yada sadece zaman lazım bir şeyler için. Ama söylim çokta gözünüzde büyütmeyin hiçbir şeyi. Gözünüzde büyüttükleriniz kim olursa olsun bir gün aynı derece de büyüttüğünüz kadar yük olup size geri döner. Saygılar Sevgiler….

2 yorum:

  1. slm lar,Aslisin sayesinde kesfettim blogunu,dikkat ettim de yorumlar yok...bu yazini da okuyunca ben bile tirstim ulen demekki sert,yorum yazana fena salliyordur yada yorumlari kaale almiyordur diye dusundum ama yinede sansimi deniyorum;kizkardesin evliligi evet fazlaca sarsar insani,boslukta hissedersin belli bir sure,kalbin SIKISIYORMUS ya da agzindan cikacakmis gibi gelir sana ama alisirsin,niye yaziyorum bilmem...belki bu satte sizler totonuzda pireler ucusurken,aslisina yaptigim yorum kontejyanimin dolmus olmasi bahanesiyle bende oylesine yazmak icin kura sana cikdi yaziyorum iste...bendekide iyi cesaret ama sonunda zilgit yiyecegimde var hicccc sallanmamakta olsun yinede yazdim ya,ohhhh canima degsin ne dersen de...

    YanıtlaSil
  2. Genelde yorumlara cvp vermiyorum. Korkulacak bişey yok istediğini yazabilirsin istediğin zaman

    YanıtlaSil