13 Eylül 2011 Salı

Ölüm Gibidir Ayrılık Ölüm Gibi O Yüzden Bekleme Gidenleri Ölüler Dirilmez


Böl bir daha tam ortasından kalbimi
Ve git
Ne de olsa alışkınsın beni eksik bırakmaya
Kaçmayı bilmez ruhum, bekler
Yeri ve mekanı hiç olmadı
Bir kalpte tam işgali de
Yarım yamalak sevdaların adamıyım ben
Acının esiridir ruhum, tutsaktır
Müsaittir her sevdanın içinde kendini bir iple
Bir kutu ilaçla yok etmeye çabalamaya
Peşinden bakmanın yarattığı his tanıdıktır
Sonra ağlamak, bira şişelerinin içinde bir insan yaratmak
Bunlar hep aynıdır ki, aynı acıyı verir vücuduma
Bak, elimde bir kibrit kutusu
Çöplerinden benzetme yapıyorum
Her biri bir insan, bir kalp oluyor
Bir tanesini alıyorum, yakıyorum
Diğerlerinin üzerine bırakıyorum
Hepsi yanıyor, kül oluyor
Ruhum biliyorum bu sevdalar organize
Kaçarsan, sığınabilirsen bir başka ruhun içine kurtulursun
Yok kaçamazsan, bir bir gelirler kapına eski esaretler
Sorgularlar seni sabahlara kadar
Saçma bir özlemek olur hayali yüzler
Hangisiydi dersin en çok acıyı bırakan
Hepsinin bileşkesi olur cevabı
Kansız olur hezeyanlar
Psikiyatrik inceleme ister başından sonuna bu nöbetler
Bilmezsin ki eksik yanını
Devam etmeye çalışırsın gündelik yaşantına
Tok çıkar sesin tanıdık, tanımadık herkese
Sonra olur olmaz sinir yapar, ottan boktan sebepler
İncelenmesi gerekir bu durumun ve tedavi edilmesi
Bilmezsin
Alkol olur ilacın
Dozunu tutturamazsan soluğu hastanede alırsın
Başından sonuna dipsizliktir gidip de geri dönmeyenler
Ölüm denilmiştir çoğu kez, çok kişi tarafından aynı duruma
Kötü, hatta biraz daha ötesinde berbat…
Aciz bırakır insanı
Tek tek yolunduğunu hissedersin tüylerinin
Yaşlılık dem vurur zannedersin daha çok genç olan bedenine
Kaygısız kalamazsın da, sorumsuzluk olur her şeyinin içinde
Çok soru sorarsın, cevapsız kalırsın
Türkçe veya başka lisanda tanımlanmamıştır bu acı
Merkezi aşk yerleştirmesi, peşinden gelen acil servis travmaları
Serumlu, serumsuz, bazen sohbetli tedaviler alt etmez ya bu hastalığı
Kadınlarda ararsın acının tedavisini
Atarsın kendini hiç tanımadığın vücutların yumuşaklığına
Aşkı ararsın akşamdan sabaha
Tende değildir oysaki sorun
Bedenin bir başka vücudun içine boşalmasıyla kapanmaz bu yaralar
Bunu bilirsin
Ölüm gibidir ayrılık. Ölüm gibi. O yüzden bekleme gidenleri, ölüler dirilmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder