9 Eylül 2011 Cuma

Friendfeed'e Nasıl Geldim ?


Friendfeede nasıl geldim ben ? Bugün bunu yazayım dedim dünden beri aklımda olan bir şeydi. Aslında her şey 2,5 sene önce başlamıştı. Bu girişte sanki korku filmi gibi oldu. Neyse, biz bir kaç arkadaş Antoloji diye bir sitede kendi çapımızda takılan insanlardık. Orada Kürsü Senin diye bir sayfada öyle eğleniyorduk hep beraber. Bulunduğumuz ortamda çok kürt olduğu için, sizinde tahmin edebileceğiniz üzere siyasi konuşmalar hakaretler olmuyor değildi. Gerek terör yanlısı gerekse Atatürk e hakaret edenler, yani anlayacağınız her telden insan orada da vardı. Bir gün yine bu dallamalar Atatürk alehinde bazı sözler sarf edince bizde dayanamayıp ayaklanma yaptık. Bilal denen sayfa sorumlusu dilim dönmüyor şimdi madatör mü meditörmü her ne boksa onunla tartışıp neden engellemiyorsun vs. diye tartışmalar içine girince oradan atıldık.

Atıldıktan sonra bir çoğunuzun da tanıdığı Bahar bizi ff ye çağırdı. Böyle bir yer var burada yine eski sohbetimizi yaparız ederiz diye. Kürsü Senin grubunu kurduktan sonra orada takılmaya başladık. İlk etapta köyden indim şehre durumu olsa da zamanla alıştık işte. O değil daha ana feedin ne olduğunu dahi bilmiyorduk. DM neymiş işte bilmem ne ne imiş hiç bir şeyden haberimiz yok. Hani sosyal medya ile tanışan masum köylü durumu oldu. Burada tanıdığım çok değerli ve real hayatımda da görüştüğüm bir çok insan var. Bazen nefret etsem de seviyorum aslında. Amaç sadece şiirlerimi paylaşıp iki sohbet etmek oldukça zaten bir sorun yok. Ama ne hikmetse son zamanlarda hergün bir dallama çıkıyor maalesef. Neyse işin özeti bir başka yerden kovulup buraya geldim ve burada çok sevdiğim insanlarla sohbet etmek beni mutlu ediyor. Yani köyden indim şehre durumundan sonra o şehrin hani tabiri cahizse kaşarı oldum da denilebilir. Birde kendimi fazla kaptırmasam daha güzel olacak ya neyse. Saygılar sevgiler

1 yorum:

  1. Köylülerle bi sorunun mu var? 3 kere köyden indim şehire ve köylü kelimesini kullanmışsın ?

    YanıtlaSil