4 Eylül 2011 Pazar

Annem Araya Girince Böyle Oldu


Aslında bu aralar pek iyi rüyalar gördüğüm söylenemez. Bu sabah güzel bir rüyanın en heyecanlı yerinde o karganın sesiyle uyanmak ve tekrar uyumaya çalışmak, yatakta bir sağ sol yapmak zorunda kalmak bir karga yüzünden hiçte hoş olmadı bu sabah. Birde mahalle çocuklarının sesi. Tamam çocukları severim de uyurken ses çıkarmasalar yahu. Hele o karga neden o kadar çok ötüyordu onu halen anlamış değilim. Çiftleşme dönemimi ne anlamadım ki.

Tekrardan uyumaya çalışsam da maalesef beceremedim tabi sonuç olarak. He bir de rüya piç olup gitti. Rüya neydi diye sormayın bana kalsın o. İşin özeti sabah karga ve çocuk sesleriyle uyandım işte. Uykuyu severim tabi uyuyabildiğim sürece.

O değil de ben bu yazıyı niye yazdım bilmiyorum. Sıradan bir gün işte uyuyamadığım rüyanın yarım kaldığı bir gün sinirlide değilim. Saçma sapan bişeyler yazıpla yazmamak arasında kaldığım bir an diyecekken annem geldi. Ya konuşuyor sürekli ne yazacağımı da unutturdu bu kadın yahu. Sigaradan konuşuyoruz şuan. Günde 3 defa içecekmişim sabah, öğlen ve akşam. Sanki ilaç alıyorum. Gerçi ilaç gibi de aslında öyle sanırım. Kalk odanı temizleyecem diye başımın etini yiğiyor. Ya insanlar yaşlandıkça özellikle annelerimiz sanırım direk çeneye vuruyor. Tamam anne ya kalkıyorum. O değil elli kere aynı resimleri gösteriyor bana bak resim çektim diye. Allahım sana geliyorum. Neyse anne molası veriyorum ve yazıyı bu saçma yazıyı noktalıyorum burada yeminle ne yazdığımdan hiçbir bok anlamadım. Annem sağolsun amin….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder