6 Ağustos 2011 Cumartesi

Uyarmadı Demeyin Salakça Bir Yazı


İsyan eden kalbimi biraz olsun sev yeter diye bir şarkı vardı zamanın birinde. Güzel şarkıydı ama. Damardan derinden söylenen bir şarkı. Yanına da bi ufak açtın mı balık filan mezeler derken kafayı bulu veriyorsun. Ben pek sevmem alkolü ama arada içerim. Bazıları ağzıyla içer bazıları ise götüyle içer. Edebinle iç kardeşim ne gerek var bokunu çıkarmaya. Ama bazıları içince bir tatlı oluyor da onu söylemeden geçemeyecem. Dedikleri gibi alkol şişede durduğu gibi durmuyor. Bide içmesiyle övünen insanlar var. Ulan dallama sanki atomu parçalıyorsun. Öyle bir havalara giriyorlar ki anlamıyorum yani nasıl oluyor. Alkol içiyorum diye övünen insanlar hmmm nasıl desem şey işte salaklar ya neyse öyle aklıma geldi söyledim. Övünecek başka şeyleri yokmuş gibi diyecem de sanırım yok. Birde bu küfür eden kadınları sevmiyorum ben ya. Çok itici geliyorlar ve bazen biz erkeklerden daha çok küfür edebiliyorlar. Gerçi küfür etmek kimseye yakışmıyor orası ayrı. O değil de size bişey söylim mi ? Bu yazıdan bi cacık çıkmayacak. Öyle yazmak olsun diye yazdım. Evet yayınlayacam okuyorsanız yayınladım da yani. Can sıkıntısı kötü arkadaş valla çok kötü. Bir an önce eski bene dönmek istiyorum. Aklım başımda değil sebebini bilmiyorum diye bir şarkı sözü ile de bitirim bari yazıyı. Biliyorum biliyorum pişman olacaksınız okuduğunuza… Neyse öyle işte hadi bye bye

"çocukların erişemeyeceği yerde muhafaza ediniz "

1 yorum: