13 Ağustos 2011 Cumartesi

Söyle Sevgili


Gülmek istesem de gülemiyorum artık
Olmuyor sahte gülüşler
Yapmacık davranışlar
Yapamıyorum işte sen olmadan gülemiyorum
Görmeden gözlerini yapamıyorum
Gülüşünden hiç bahsetmiyorum bile
Onlarsız ben zaten bir hiçim
Yapamıyorum işte
Sen olmadan yapamıyorum olmuyor
Ellerin de yok zaten
Kokunu da hiç bilmedim çekemedim içime
Sen olmadan meğersem bir hiçmişim
Sen olmadan aslında ben yok imişim
Şimdi kim bilir neredesin ey sevgili
Nerede ve kimlerlesin
Kim bakar oldu gözlerine
Kim tutar oldu o sıcacık ellerini
Söyle sevgili
Benim burada yüreğim buz tutmuşken
Sen şimdi kimin yüreğini yakıp kavurursun ki

1 yorum:

  1. çok güzel....

    Şimdi kim bilir neredesin ey sevgili
    Nerede ve kimlerlesin
    Kim bakar oldu gözlerine
    Kim tutar oldu o sıcacık ellerini
    Söyle sevgili
    Benim burada yüreğim buz tutmuşken
    Sen şimdi kimin yüreğini yakıp kavurursun ki

    YanıtlaSil