6 Ağustos 2011 Cumartesi

Sevmek Sadece Yan Yana mı Olmaktır ?


Kadın : Seni çok seviyorum aşkım.
Erkek: Bende seni çok seviyorum aşkım
Kadın: Ama biliyorsun bizim aşkımız imkansız, zor
Erkek: Neden zor neden imkansız ? Ben göze alabilmişken seni böyle uzaktan sevmeyi neden zor ? Dokunmadan sevilemiyor mu? Yaşanılmıyor mu ? İlla sevmek için yanında mı olmam lazım ?
Kadın: Ya lütfen yapma böyle
Erkek: Neyi yapmim ? Seni seviyorum sana aşığım ben ve sensiz olmak istemiyorum. Sende seviyorsun beni biliyorum. Neden harcıyorsun ki bu sevgiyi neden
Kadın: Ben seni doya doya yaşamak istiyorum. Yanında olmak sana dokunmak istiyorum. Ve bunları yapmadıkça sana haksızlık ettiğimi düşünüyorum.
Erkek: Neyin haksızlığı bu neyin ya. Ben düşünmüyorum haksızlı yada başka bir şeyi. Ben seni seviyorum ve bu sevgiyi doya doya yaşamak istiyorum. Ben senin için göze alabilmişken her şeyi sen sen neden bu şekilde davranıyorsun.
Kadın: Ben sadece seni düşünüyorum. Senin üzülmeni istemiyorum. İstediğim zaman yanında olamayacam dokunamayacam sana. İstediğim zaman arayamayacam seni ve bu bana da sana da acı verecek
Erkek: Ne istiyorsun peki nasıl istiyorsun. Hadi arkadaş kaldık benimle arkadaş gibi konuşabilecekmisin yapabilecekmisin
Kadın: Tamam benim içinde zor olacak biliyorum çok acı çekecem onuda biliyorum ama yapabileceğim başka hiçbir şey yok.
Erkek: Peki tmm nasıl istiyorsan öyle olsun. Diyebilecek diyecek hiçbir sözüm yok. Hoşça kal
Kadın: Hoşça kal

Nedir sevgi, nedir sevmek, nedir aşk ? Yakınında mı olabilmektir sevmek için aşık olabilmek için. Bumudur sevgi denen şey El ele tutuşmakmıdır dokunmakmıdır. Yaşanacak onca şey varken sırf yan yana gelemediği için terk edip gitmekmidir. Nerde hani verilen sözler nerde yaşanması gereken sevgi, nerde ? Nedir sizin sevgi denen anlayışınız. Kime neye göredir bu sevgi ? Sevmek fedakarlık değilmidir. Aşık olmak fedakarlık gerektirmez mi ? İlla yan yana mı olmalı insan sevmek için. Yaşanacak onca şeyi hiçe sayıp bu kadar kolaymıdır bir anda gitmek. Sahi sizin sevgi dediğiniz şey neyden ibaret. El ele tutuşup öpüşmekten mi yoksa sevişmekten mi? Bunlar olmadan sevgi olmuyor mu ? Çıkarsız değilmidir sevgi denen duygu ? Hesapsızca değilmidir ? Öyleyse neyin hesabı bu neyin çıkarı. Eğer ortada bir sevgi varsa bu doya doya yaşanmamalımıdır ? Gerçekten sevmek nedir sahi ? Ben bilmiyorum sevgi denen şeyi, sanırım da hiçbir zaman anlamayacam….



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder