1 Ağustos 2011 Pazartesi

Sevgi Pıtırcıkları


Bu gece yolda gördüğüm bir çiftten esinlenerek yazmak istiyorum bu yazımı. O değil ilk defa yazımı yazmadan yazıma bi başlık buldum bu durum beni çok sevindirdi. Öyle böyle değil yani harbi mutlu oldum. Ya bazı çiftler vardır böyle gülümseyerek etrafa ışık saçarlar. Suratlarında hep aptal bir gülümseme de vardır. Kıskandığımdan değil hani yanlış anlamayın ama bazen çok itici geliyorlar. Sürekli el ele göz göze dolaşırlar filan. Yahu o el hiç mi terlemez hiç mi sıkılmazsın arkadaş. Böyle el ele kol kola yürürler bunlar yapışık ikizler gibi. Ya ben hemen hemen her yazımda diyorum fazlası zarar diye gerçekten de öyle. Tamam seviyorsunuz eyvallah ta hani bokunu çıkarmayın be kardeşim. Hani özleyin filan tadında bırakın bazı şeyleri.. Hani bunlar ayrı olunca da ellerinde sürekli telefon smsler aramalar Allahım sana geliyorum dedirttirircesine böyle bıkkınlık verirler çevresindeki insanlara. Tamam sevin koklaşın hatta isterseniz sevişinde halka açık yerlerde çok belli etmeyin kendinizi olmuyor yani böyle. Hayır yani olanı var olmayanı var niye imrendiriyorsunuz ki milleti başını yakacaksınız durduk yere. Erkekler böyle bir durumda tuhaf oluyor. Hani karı kılıklı olmakla olmamak arasında gidip geliyorlar. Erkek arkadaşlarının yanında sanırsın ki bi kaplan aslan vurduğunu yıkan delikanlı biri. Kızın yanına gittiğinde ise bildiğin yavru kedi sev okşa. O delikanlıdan bir eser kalmıyor hiç. Tamam canım peki canım sen nasıl istersen canım canımda canım canına sıçim dur bi nefes al. Bide hele bunlar sosyal medyada yada herhangi bir sitede beraberse aman diyorum aman. Aman ki ne aman. Bunlar ortak bir hesap alırlar genelde öyle oluyor, yada ayrı hesaplarda takılırlar ama ortalıkta öyle bir gezerler ki offf diyorum yani oradan anlayın siz. Yani illallah getirirler insanlara.

Birde tek başına takılan sevgi pıtırcıkları vardır. Bunlar tek tabanca takılırlar ama sanırsın ki birer polyanna o derece yani. Bu çift olarak dolaşanların tam destek hep destek sözünü benimsemiş olup bu çiftlerimize hep destek çıkarlar. Ay ne şekersiniz çok tatlısınız siz ayyy çok güzel diye diye iyice kaldırırlar popoalarını. Bide gaza gelirler ay ne kadar yakışıyormuşuz bak herkes öyle diyor. Onay beklerler hani bir ilişkileri var ya millet işte övsün onları güzel şeyler söylesinler falan filan. Ulan gerizekalı ne onayı bekliyorsun ki seviyorsan seviyorsun işte daha kimden ne onayı bekliyorsun. Ama bu tek takılan ve çift olarak takılan pıtırcıklar gerçekten çok iyi anlaşırlar. Her ne kadar tek takılan pıtırcık kıskansa da ve ağlayıp sızlasa da benim niye böyle yok bi sevgilim diye yine pıtırcılıktan vazgeçmez. Darısı benim başıma diyip geçiştirir öyle. Bu tek takılan pıtırcık böyle sevgi kelebeği işte ne bilim kırık kırık hareketlerle etrafındaki insanlara neşe saçmaya çalışırlar. Genelde de saçarlar zaten ki ben çok eğleniyorum öyle tiplerle. Hani laf atmıyorum bişey demiyorum ama uzaktan seyretmek onları eğlenceli oluyor. Bunlar hiç derdi tasası yokmuş gibi davranan tiplerdir. Dünyadan bir haberdar sadece onlar için önemli olan sevmek sevilmek neşe saçmaktır. Tamam sevmek sevilmek neşe saçmak güzel de bokunu çıkarmadan yapın ne yapacaksanız. Hani bokunu çıkarıyorsunuz ama sıvamayın bari sonra. Olsun Dünyamız geniş ve her türden varlık var. Çeşitlilik çok onlarda insan onlarda bizden onları da kabul etmemiz lazım. Barış içinde yaşayıp sevemek sevilmek sevişmek lazım çılgınca hayat çok güzel lay lay lay lom ohhh rahatladım valla, yok yahu şaka yapıyorum neyse yazıyı ben burada bitirim yoksa yazayım derken bunları bende dönüşecem onlara sanırım benim içimde de var gizli bir pıtırcık….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder