2 Ağustos 2011 Salı

İçimden Geldi Yazdım


Bir gece ansızın gözleri düşer gözlerine. Derin bir nefes çekip masanın üstünde duran sigara paketinden çıkarırsın bir dal sigara. Yakar ve derin bir nefes çekersin. Onu içine çeker gibi. Onu anlatan şarkıyı açarsın, her dinlediğin de yüreğine işleyen o şarkıyı. Bir nefes daha çekersin sigarandan içine dolsun dolansın diye. Eşlik edersin sende şarkıya. “Gel yanıma sarıl bana, Ela Gözlüm yandım sana” der ve bir nefes daha çekersin sigarandan. Gözlerinden sonra yüzü de belirmeye başlar gözlerinin önünde. Senin pekte bişey yapmana gerek yoktur, hayalini kurmak için. Yüreğinde ki “O” yakıp içtiğin bir sigara ve fonda çalan şarkı. Bunların hepsi bir araya gelince zaten sevdiğin yanında oluverir. Dokunamamak acıtsa da içini hayali bile avundurmaya yeter seni. Zamanla geceler ona olan isteğini daha da kabartır. Uyuduğun yatak dar gelmeye başlar. Kimi zaman uykuların kaçar. Dolan kül tablasına yer ararsın tek bir izmarit için. Soluna döner uyursun hiç çıkmasın diye yüreğinden. Gözlerini kapatıp açman fark etmez çünkü o hep gözlerinin önündedir. Hayali dört bir yanını sarmıştır. Uykuya daldığında çığlıklarla uyanırsın kimi zaman ismini haykırarak. Ve dolan küllüğe bir izmarit daha söndürerek. Hayatın boyunca yaşadığın ve geçirdiğin en uzun geceleri geçirirsin. Güneş doğmaz bir türlü. Sanki sana inat gece yerini güneşe bırakmaz. Yıldızlar ışıl ışıldır aynı gözleri gibi. Dolanır durursun evin 4 bir yanında. Keşfetmediğin hiçbir yeri kalmaz. Santim santim her yerinde ayak izlerin ve yere düşürdüğün küller. Oturup uyumayı denersin ama beceremezsin işte yanında olmasını istedikçe o gece daha da bir ızdırap olur soluna. Ağır gelir taşıyamazsın. Yokluğu her zerrene yavaş yavaş işler. Aslında onu sabah görme umudu ile uymayı denesen de boştur. İmkansızdır her bişey. İstediğin sadece onun ela gözleri ve sıcacık elleridir. Dudağın kondurmak istediğin bir busedir. Ama yoktur yanında işte. Bir sigara daha yakarsın bir derin nefes daha çekersin onu içine çeker gibi. Biliyorum ne yaparsan yap yetmeyecektir onun o gözleri olmadıkça. Biliyorum yetmeyecek sıcak bir gülümsemesi olmadıkça. Sana ve geceye eşlik edecek tek şey sigaran olacak. Neyse ki sigaram bitti İyi geceler sevdiğim, iyi geceler ela gözlüm….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder