27 Ağustos 2011 Cumartesi

Hacım Vallahi Kalbim Temiz Benim


Hayatım boyunca hiçbir ortamda din konularına, tartışmalarına, yada din sohbetine hiç girmedim, çünkü dinin insanla Allah arasında olduğuna inananlardanım ben. Hani derler ya benim kalbim temiz diye hee işte ben de onlardanım. Aslında komik bişey, neden komik ? Çünkü sen hiç bir şey yapmayacaksın namaz, oruç vb. şeyleri sonra kalkıp kalbim temiz diyeceksin. Tamam kalbin temiz de ee nerde namaz, nerde oruç, nerde cumaya gitmek ?Ama olsun benim kalbim temiz. Kime göre neye göre temiz kalbin ? Aceyle mi yıkıyorsun yada omo mu kullanıyorsun anlamıyorum ki.

Arada bir akıl veririm insanlara aklımın yettiğince. Şunu yapma etme günah, o öyle olmaz bu böyle olmaz günah diye ama onlara söylediğim hiçbir şeyi kendim yapmam. Yaptığımı yapma dediğimi yap gibi bir olay bu. Eskiden 5 vakit namaz kılan bir insandım 1,5 sene hiç aksatmadan kılıyordum. Evliydim o dönemler de kendime hakim olabiliyordum bazı şeyler de. Ama boşandıktan sonra, şeytanında sağolsun peşimi hiç bırakmamasından dolayı bıraktım. O zamanlar evliyim işte zina yok alkol yok her şey güllük gülüstanlık gidiyordu. Ama boşandıktan sonra alkolde oldu zinada oldu. Şimdi bana ters geliyor akşam alkolümü alacam yada zinamı yapıcam sabahta kalkıp sabah namazını kılacam. Huzursuz oluyordum baya. Neyse öyle işte.

Cumadan cumaya Müslüman olanlar var birde. He bu arada kimsenin Müslümanlığı bana düşmez benim haddim değil ama gördüklerimi yazıyorum işte. Bana göre bişey yapılıyorsa tam yapılmalı eksik olduğunda ister istemez bundan ben rahatsızlık duyuyorum yada saçma geliyor. Adam Cuma namazından sonra bir başlıyor zina, alkol kadına kıza bakma artık Allah ne verdiyse bir daha ki Cuma namazına kadar her şeyi yapıyor, Cuma namazı geldiğinde sanki sütten çıkmış ak kaşıkmış gibi hacım merhaba bilmem ne. Yahu kimi kandırıyorsun ki ? hadi bizi kandırdın ya yukarıda ki ?

Birde ramazandan ramazana Müslüman olanlar var. Senin 11 ay boyunca yemediğin bok kalmasın o 1 ayda imana gel. Gerçekten ilginç ya. Birde bu tipler ramazan ayında ahkam keserler. Şöyle olmalı böyle olmalı bilmem ne olmalı. Eee o 11 ayda zina alkol küfür hak yeme yalan dolan yemediğin bok kalmadı şimdi nerden çıktı bu ? Diye sormazlar mı adama yahu..

Ama en sevdiğim tipler her şeye kalbim temiz diyen tipler. Bu tipler arasına bende giriyorum gerçi o ayrı bi konu. Hacım namaz ? Yok hacım kalbim temiz benim. Eee oruç, zekat ? Yok yok hacım benim kalbim temiz valla bak kalbim temiz benim ondan yani. Hadi beeeee ahaha…

Allah’tan başka hiçbir varlık bilemez kimin cehenneme yada cennete gideceğini. Ama ben şuna inanıyorum cehenneme gidecez yaptığımız günahları çekecez oradan cennete sanırım ve inşallah oraya yerleşecez. Umarım öyle olacak yani öyle olmasını umut ediyorum. Hee unutmadan bide şey vardı ney vardı ? Bu tüm günahların tövbelerin af olduğu geceler. Adam zinasını alkolünü alıyor hacım hayırdır diyorsun. Dur oğlum dur önümüzdeki ay kandil var oradan açığı kapatacam ben tövbe edecem. Ya biz insan oğlu gerçekten çok farklı varlıklarız yeminle.

Neyse öyle aklıma geldi yazdım ben kimine göre yanlış kimine göre doğru. Ama bana göre bir şey yapılıyorsa tam yapılmalı diye düşünüyorum. Ne eksik ne fazla. Ama yine de tekrarlıyorum. Din veya Müslümanlık konusu inanç konusu Allah ile kişi arasında ki ince bir köprüdür. Kimsenin kimseye karışmasını doğru bulmuyorum. Boşuna dememişler, Her koyun kendi bacağından asılır diye…

Cem Yılmaz’ın dediği gibi. Cehenneme gidecez baba biraz yanacaz bronzlaşacaz, oradan cennete. Baba neredeydin dediklerinde, Cehennemdeydik baba yandık biraz geldik daha iyi böyle bronz bronz…. En azından böyle olmasını umut ediyoruz…. Saygılar Sevgiler

3 yorum: