26 Ağustos 2011 Cuma

Evlenilecek Kız var Eğlenilecek Kız Var Demiş Dallamanın Biri


Şu evlilik muhabbetleri bazen çok matrak olabiliyor. Mesela annelerimizin laf sokmaları falan filan. Birde hemen evleneyim yuva kurayım diye çaba gösteren genç kızlarımız var, onları da unutmamak lazım. Evliliği sanırım çok matrah bişey görüyorlar sanırım. Öyle bişey olsaydı zaten ben boşanmazdım eşimden. Tabi kişiye göre de değişiyor.. Kimi işte bi erkeğim olsun başımda biri olsun baksın bana derken, diğeri her şey eşit olsun ben çalışayım o çalışsın gül gibi geçinip gidelim. Tabi bazı evlilikler gerçekten mükemmel ona sözüm yok ama ben işin fesatlığına kaçmak istiyorum. Hani demeyin sonra neden herkes böyle değil ki filan diye. Hani işin orospuluğuna kaçmak var ya hee işte bende o duruma kaçacam. Neyse konumuza dönelim biz. Birde bir an önce evlenelim oldu bittiye getirelim diyen tipler var. Aynı evi paylaşalım gece gündüz sex yapalım fantezilerin ardı arkası kesilmesin yiğelim içelim gezelim sevişelim filan. Cidden böyle tiplerde var yani sex için evlenenler. Gerçi 40na geldiklerinde biraz duruluyorlar ama o zamana kadar acısını çıkartıyorlar. Ee tabi doğanın da bir kanunu var belli bir zaman sonra kaldırma kuvveti azalıyor yapacak bişey yok takdiri ilahi yani. Hani eğer bana sorarsanız ben. Eğer birine aşık değilsem sadece hoşlanıp seviyorsam o zaman kesinlikle çocuk için evlenirim. Bir çocuğum olsun diye yani. Çocuk için katlanabilirim evliliğe. Bu saatten sonra evlilik pek düşünmüyorum çünkü. Hani kendim doğurabilsem doğururum o derece bir çocuk sevgisi ve isteği var bende. Evlilik öyle dışarıdan gözüktüğü kadar matrah bişey değil yani. Zaten günümüzdeki evlilikleri de görüyoruz hep bir sorun hep bir anlaşmazlık. Eskidenmiş evlilikler cidden. Bana kalırsa ki öyle olduğunu düşünüyorum. Kadın ekonomik özgürlüğünü kazandığında evliliği ve hele hele çocuk yapmayı pek düşünmüyor. Az önce biri bana çocuk mu o ne yahu ayak bağı çocuk dedi be. Gerisini siz düşünün artık. Kadın için evlenmek çok kolay aslında bu durum erkek için zor olsa da kadın için kolay. Şimdi bir kadın bir erkekle 1 ay flört etsin hadi gel evlenelim desin erkeğin ağzı açık salyaları akar vaziyette tmm aşkım diyip hemen başlar evlilik hazırlıklarına. Ama bunun tam tersi bi durum da kadının cevabı lütfen birdaha görüşmeyelim yada sen malmısın ne evliliği gibi şeyler olabilir. Burada amacım kadınları kötülemek değil haşa. Ama genel durum bu. İstisnalar çıksada arada genel durum bu işte. Şimdi ki evliliklere baktığımızda evlilik yaşı 30 civarında. Eskiden 20 ile 24 arasındaydı. Bu tamamen kadınların ekonomik özgürlüğünü kazanmasından dolayı bu yaş ortalamasının artmasına inananlardanım ben. Zaten 2-3 sene sonra ayrılıyorlar. Ortada da çocuk yoksa iş 2-3 sene bile sürmüyor. Neyse evlilik konusunda diyebileceğim tek şey evlenmek için evlenmeyin. Aynı evin içine girdiğiniz de her şey o kadar farklı oluyor ki. Aaaa ben bu adamı tanıyorum güveniyorum seviyorum bilmem ne diye kendinizi inandırırsanız kaybedersiniz. 40 kere değil 40 binkere düşünün. Evet özgür olacaksınız dilediğinizce her şeyi yapabileceksiniz ama evlilik öyle dışarıdan gözüktüğü gibi matrah bişey değil. Saygılar sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder