3 Ağustos 2011 Çarşamba

Ahmet ile Necla +18


Necla: Neden bana hiç “Seni Seviyorum” demiyorsun Ahmet.
Ahmet: Necla sus bi sus herkesin içinde ne diye konuşuyorsun ya. O kadar kısa mesaj atıyorum seni seviyorum özledim diye. Sen peki neden demiyorsun bana “Ahmet hadi gel sevişelim diye”
Necla: Ahmet Allah belanı versin sen harbiden odunsun hatta gerizekalısın valla bak.
Ahmet: İki sene oldu be öpüşmekten ileri gidemedik kızım.
Necla: Bana kızım deme Ahmet.
Ahmet: Ne diyim ki sana abi kardeş gibi olduk zaten 2 senede.
Necla: Ahmet Allah belanı versin sus. Hem evlenmeden dokunamazsın bana
Ahmet: Hani galeriye gidersin araba almadan önce test sürüşü yaparsın ya, onun gibi bişey yapsak olmazmıydı sanki ?
Necla: Motormuyum ben Ahmet arabamıyım ne sanıyorsun sen beni hayvan
Ahmet: Düzgün konuş benimle hayvan mayvan ne diyorsun sen öyle kızım.
Necla: Bana kızım deme Ahmet hoşlanmıyorum
Ahmet: Neyden hoşlanıyorsun ki zaten sen. Anca elinden tutuyorum canın isterse öpüyorsun başka hiçbir icraat yok
Necla: Ne bekliyorsun ki zaten başka ? Ben senin o bildiğin ettiğin zamanında fink attığın kızlardan değilim. Beni onlarla karıştırıyorsun sanırım.
Ahmet: (İçinden) Sen onlara kurban ol emi en azından onlar hem gösteriyor hem veriyor. Kurudum amına koyim senin yüzünden.
Necla: Pardon bişey mi dedin ?
Ahmet: Yok yok demedim bişey çayını iç sen.
Necla: Zaten çaydan başka içirdiğin bişey yok. Ne zaman dışarı çıksak ya çay içiyoruz yada sahilde deli danalar gibi yürüyoruz. Senin yüzünden ayaklarım su topladı su
Ahmet: Ahhh ahhh sen bir kere öpüp koklatsaydın ben neler sererdim de önüne işte neyse.
Necla: Ya Ahmet başka şeylerden konuşamıyormusun sen. Geldiğimizden beri hep aynı şeyler
Ahmet: Kızım sana 2 sene oldu diyorum 2 insafın yok mu senin ya
Necla: Bana kızım deme diyorum sana
Ahmet: tamam ya tamam demiyorum ne halin varsa gör
Necla: Ahmet yine aptallaştın sen. Şeyinle düşünme hareket etme azcık beynini kullan
Ahmet: Beyin mi bıraktın bende amına koyim
Necla: Ya küfür etmeden konuşurmusun benimle
Ahmet: Yahu ben napim icraat olmayınca böyle dile vuruyor. Hani bikere birlikte olsak bak bakalım o zaman bidaha dilimden o söz çıkıyor mu ?
Necla: Olmaz diyorum Ahmet olmaz.
Ahmet: Peki o zaman birgün beni biyerde başkasıyla görürsen hiç şaşırma.
Necla: Ne diyorsun sen Ahmet ne demek istiyorsun
Ahmet: Yok bişey bişey demek istemiyorum
Necla: Ahmet ben ayrılmak istiyorum uğraşamam seninle bokunu çıkardın bu ilişkinin
Ahmet: Vallaha mı?
Necla: Bakıyorum da çok sevindin
Ahmet: Yok yok sevinmedim şaşırdım sadece. Eeee ne zaman ayrılıyoruz
Necla: Ahmet Allah belanı versin arama bir daha beni

Necla masadan kalkar ve gider. Bu sırada Ahmet telefona sarılır.

Ahmet: Meltem selam nasılsın ? Ya geçen gün dediğin şey halen geçerli mi ?
Meltem: Tabiki
Ahmet: Evdesin dimi? Müsaitmisin ?
Meltem: Evet evdeyim müsaitim
Ahmet: Tamam canım hemen geliyorum o zaman şarabı alıp
Meltem: Tamam canım bekliyorum hazırlık yapim ben görüşürüz öptüm bye
Ahmet: Amına koyim yine dört ayak üstüne düştüm bekle beni Meltem geliyorum. 2senin acısını çıkartıcam senden….


Bazen böyle hayvan olabiliyoruz biz erkekler :D

1 yorum: