16 Temmuz 2011 Cumartesi

Onur Bi Siktirgit Artık


31 yaşına gelmiş olmama rağmen halen kendimi kandırabiliyorum. Nerede imkansız varsa onu bulabiliyorum. Sorun bende biliyorum. Kimseyi suçlamadım suçlamıyorum suçlamayacamda. Bırak iğneyi çuvaldızı hepsini kendime batırıyorum canımı yaka yaka. Üzülmüyormuyum tabi ki üzülüyorum. Canım da yanıyor kimi zaman. Karşımda ki insanın hiçbir suçu yok bu benim kendime çektirdiğim eziyet. Boşlık doldurmak mı tabi ki değil. Hissedilen şeyler hiçbir zaman boşluk doldurmak olmamıştır zaten. Olmayacakta. Bu tamamen benim kendimle olan savaşım kendimle yaşadığım bir durum. Nalet olası yüreğimin yaptığı şeyler. Kahrolası beynimin durduğu ve sadece yüreğimin konuştuğu düşündüğü şeyler.. Saçma yada değil ne fark eder ki engel olamadıktan sonra söz geçiremedikten sonra. Bazen çekilmeyi bilmek gerek yada frene basabilmek. Ne fren kalmış ne balata. Çok konuşuyorum kendimle öyle böyle de değil baya bir konuşuyorum yani. Bazen diyorum siktirgit işte. Yok ol toz ol defol. Siktirgit işte gidebildiğin yere. Herkesten uzak her şeyden uzak dur kal. Zaten yalnız değilmisin? Ne değişecek ki değişen tek şey tanımadığın insanlar olacak Tanıdıkların bir yararı yok nasılsa. Her zaman derim bu hayatta sadece ahret gününde sevap günah olayı var ya. He işte sadece sen şu günahı işledin sen bu sevabı işledin diye gösterildiğinde karşı çıkmayalım diye yaşadığımız bir hayat bu. İspatı işte. Kıyamet mi kopacak ne olacaksa olsun yani. Sıkıldım bunaldım yoruldum. İsyan değil bu haşa ama yoruldum sanki ya. İnsanım bende ama dimi yani. Yada değimliyim. Sahi kimim ben kim ? Hangi yürekte ne kadar atıyorum yada benim yüreğimde atanların hangi biri benim için yaşıyor yada atıyor. Yetmedi mi bugüne kadar verdiklerim karşılık istemeden. Yetmedi mi yapılanlar ? Hak ettiğim buysa eğer bir yerde bir yanlışlık var diyebilirim sadece. Yine de boynum kıldan ince.

Tabiki boynum kıldan ince hakka adalete ama ben bu adalete inanmıyorum. Testse test sınamaksa sınamak sınavsa sınav. Yoruldum yeter artık. Ben kağıdımı verip çıkmak istiyorum. Ölümün gerçekten cehennemlik olduğunu bilmesem çoktan gitmiştim belki de. Çünkü biliyorum yada inanıyorum ki ölüm bir son değil bir başlangıç. Artık kendim için bir şeyler yapmak istiyorum. Ailem sevgilim arkadaşım eşim dostum yani kimse kim. Artık başkaları benim için bir şey yapsın. Çok mu şey istiyorum ki ? Bi söz vardı bak o aklıma geldi şimdi. Mutlu olmak istiyorsan kimseden bir şey bekleme diye. Ama böyle de olmuyor ki. Offf bunaldım yine. Ya Onur bi siktirgit artık git yani git gidebildiğin kadar. Bi siktirgit artık yeter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder