11 Temmuz 2011 Pazartesi

Konu Sapıttı Gitti Bir Yerlere :D


Hep merak etmişimdir; Kırmızı başlıklı kız neden tek başına ananesinin evine gitmiştir diye. Pamuk prenses elmayı almadan önce annesi öğretmemişmiydi ki yabancılardan bir şey alma diye. Kurtun ne işi vardı o yatakta? Rapunzelin saçları neden o kadar uzundu ki ? Ya temel reis, ıspanakla nasıl o kadar güçlü olabiliyordu ? Bu arada Temel reisi ben hep Karadenizli biri sanıyordum. Ya yedi cüceler peki onlar nasıl bir araya geldiler ormanda. Neden hep kötüler kaybediyordu ki ? Neden hep masallar mutlu sonla bitmek zorundaydı ? Ve neden sadece mutlu sonlar hep masallarda oluyordu. İnsanın kendi masalını yaratması neden bu kadar zor ki ? Neden bu kadar çabucak pes eder ki insan ? Yada biz nerenin cehenneminde yaşıyoruz ? Nereden kovuldukta geldik. Hayat neden bu kadar kısa ki ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi :P diye saçma bir şeyle bağlamayacam konuyu çünkü babam pasta yapmasını sanırım bilmiyordu. Aslında neyden bahsedeceğimi de unuttum. Hayatta böyle işte bazen. Bir şey hedeflersin bi amaç uğruna yaşarsın. Sonra bir bakmışın yarı yolda nerdeydin nereye geldin ne oldu ne bitti farkına bile varamazsın. Hayat seni öyle bir yere getirmiştir ki nasıl olduğunu anlayamazsın bile. O değil de benim kafa iyice gitti konu monu kalmadı :D Sağolsun annemde başımda olduğu için böyle bi yazı çıktı bu seferlik artık idare edin. Öpüyorum sizi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder