12 Temmuz 2011 Salı

Kendimle Konuştum İşte Boş Boş


Yürüdüm, yürüdüm geldim. Ne geçti elime ? Daha çok sıkıldım valla. Dışarısı cıvıl, cıvıl herkes sevgilisini eşini takmış koluna geziyor. Benim günahım ne diye düşünmedim değil hani. Hee Devlet Bahçeli’nin püskivit esprisinide yapmayacam, valla yapmayacam benim neden yok diye. Hayat hiçbir zaman adil olmadı halen de inanmıyorum olmadığına. Az önce yaşayıp gördüm zaten. Bir sürü nedenler sorular bilmem neler işte. Sorun bende mi başkasında mı bilmiyorum ama. Çuvaldızı kendime batırdığımda sonuç ortaya çıkıyor. Yanlış bende maalesef. Yanlış insanları sevmem yanlış insanlara aşık olmam vs. vs. işte. Amaaan olsun ben seviyorum onu yanlış yada doğru demek ki bu sevginin de bedeli bu. Olsun yapacak bir şey yok. Neyse bunalıma bağlamayacam yine koy verdim gitti :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder