12 Temmuz 2011 Salı

Entel Dantel Abudik Gubidik İşler Bunlar


Yapmacık insanlara tav oluyorum. Gerçi bazen mecburiyetten oluyor ama yine de komik bir durum. Mesela bi şirkette çalıştığınızı düşünün. Her önünüze gelene bey, beyefendi işte hanfendi bilmem ne diye hitap etmek zorunda kalıyoruz. Oysaki normal iş dışındaki sürede ne haber lan dallama bilmem ne diye konuşabiliyoruz ve konuşuyoruz da. Orada iş hayatımızda oyanayabildiğimiz en güzel entel dantel rolü oynuyoruz ki ben hiç sevmem öyle yerleri öyle koşulları. Şu AMV ler çıktığından beri daha bir entel dantel olmaya başladık desek yeridir Daha ismini bile söylemek te zorlanırken hiç bilmediğimiz kahve türleri işte yemek türleri filan. Bir de hava olsun diye ben bugün filanca yere gittim işte İtalyan usulü bilmem ne yedim. Zıkkım ye banene yediysen. Yada işte şuraya gittim egzotik bi kahve içtim çok güzeldi falan filan. Ulen biz yıllardır zaten kahve içiyoruz havan kime salak. Güzelim Türk yemekleri dururken ne yapim ben ismini söyleyemediğim yemekleri. Gidip o kadar zorlanacağıma giderim bi esnaf lokantasına şefim çek oradan bana bi kuru pilav diye ne ben zorlanırım nede hiç bilmediğim yemeği yerim. Ne gerek var öyle entel dantel işlere. Ne yani öyle yerlere gidince çok mu sosyetik oluyorsun yada gelir düzeyin mi artıyor ? Yoooo biraz daha fazla kazıklanıp geliyorsun o kadar. Sanki anasının karnında makaroni ile doğmuş pezevenk :D Valla hiç özenmedim öyle yerlere. Evime 2 dk lık bir mesafede 2 tane AVM olmasına rağmen hiç te ilgimi çekmedi öyle yerler. Çünkü bana göre en azından herkesi kast etmiyorum yani istisnalar kaideyi bozmaz. Burnu havada kendini bişey sanan tipler gibi geliyor ki ben hiç rahat edemiyorum o tür yerlerde. Hee cimri biri değilim ama bir kahve için de o kadar parayı verecek kadar da enayi değilim yani. Bazen milleti anlamak gerçekten çok zor. Öyle yerlere gidince kendilerini bir şey sanan tipler ölüyorum onlara. Geçen başıma gelen bir olayı anlatayım size. Kanyondayım ama sosyetik takılmıyorum :D Neyse bir arkadaşı bekliyorum, beklerken içeriye girip ATM den para çekim dedim. Neyse içeri girdim yürüyorum ATM lerin olduğu yeri arıyorum arkamda da iki tane kız var. Ama pek dikkat etmemiştim nasıl tipler diye. Neyse konuşuyorlar benim de kulak onlarda. Kızın biri işte başladı “ Ya artık ezberledim burayı ne güzel hep bizim sınıftan insanlar var “ bilmem ne. Pardon da sizin sınıfınız hangisi kaçıncı sınıfsınız kimsiniz len siz :D Bu konuşmadan sonra dönüp arkama baktığım da, tabi içimden söverek nasıl diyim, neyse bişey demim en iyisi ama anlamıyorum gerçekten insanları böyle sonradan görmeleri. Özünü unutmamak lazım nereden geldiğini. Sanırım ölene kadar da anlamayacam böyle yerlerden de haz almayacam hiçbir zaman. Öyle işte. Hiç haz almadığım tiplerdir bu entel dantel tipler. Bu AVM lere de sanırım alışamayacam alışmadım da. En güzeli sahile ineceksin içeceksin çayını rahat rahat var mı böyle güzellik yahu. Yada gireceksin bi lokantayı yiğeceksin dönerini pilav üstü kurunu hayat bu yahu :D

1 yorum:

  1. Kızlar haklı Cute, mesela ben İzmir'de Palmiye, Agora AVm ye gittiğimde rastladığım tipleri başka avmlerde göremiyorum. Ya da başka avmlerdekileri başka avmlerde. karışık oldu belki ama sınıflandırmakta değilde insanları gerçektende göze görünür bir kıyas, seçim olabiliyor.

    YanıtlaSil