5 Temmuz 2011 Salı

Cenneten Gelmiş Bir Melek


Hayatta bazı insanlar vardır ya Ne senin olsun istersin nede bir başkasının. Koyamazsın onu hiçbir yere sığdıramazsın çünkü o çok özeldir. Ne bir sevgili ne bir arkadaş nede bir dosttur. Çok farklıdır çünkü yüreğinde. O kadar farklıdır ki yüreğine sığmaz taşar o insana karşı duyulan sevgi. Korkarsın onu kaybetmekten. Bir büyü vardır aranızda işte korkarsın o büyünün bir gün gelip bozulmasından. Çünkü onu çok seviyorsundur. Bunu hissetmek çok kolay değildir. Yada bu duyguları hissetmek için o insanın çokta fazla bir şey yapmasına gerekte yoktur. Belki tek bir sözü yada yaptığı bir davranışı senin aklını başından alır. Dedim ya o ne bir sevgilidir ne bir dost nede bir arkadaş. Çünkü bunların hepsi ona duyulan sevgide eksik kalır tamamlayamaz hiçbir kelime hiçbir söz. Hani onu ona anlatmaya kalkarsın ama anlatamazsın çünkü yarımdır her söz kelime. Lügatinde onu tamamlayacak anlatacak hiçbir kelime yoktur. Şimdi ben ne söylersem söylim ne yazmak istersem yazayım biliyorum ki içim rahat etmeyecek. Çünkü onu anlatmayı becerebilecek kadar kelimem yok. Görmek yanında olmak şart değildir. Çünkü sana kattığı sana verdiği şeyler çok farklıdır. Hani dedim ya ortada bir büyü var bozulmasından korkarsın diye. Belki de en güzeli böyle. İşte o insanlar mutluluğu hak edecek en başta gelen insanlar. Kimi zaman dualarımızda kimi zaman ise iyi dileklerimizde. Her insan belki böyle hissedemez ama ben bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum. Çünkü benim hayatımda yerlere göklere sığdıramadığım bir kahramanım var bunun bir bayan yada erkek olması hiç fark etmiyor. Çünkü duyulan sevgi karşılıksız. Zaten her şeyin karşılıksız olanı makbul değilmlidir ? En azından benim için öyle.

Buradan ona sesleniyorum… Seni çok ama çok seviyorum belki ailenden daha çok çünkü bunu gönül rahatlığı ile söyleyebiliyorum. Yüreğimden konuştuğum nadir insanlardan birisin. Ve biliyorum ki hep öyle kalacaksın. Sen benim kahramanımsın yüzümün gülmesine neden olan konuştuğum da heyecanlandığım yüzümde bir tebessüm oluşturan ve gözlerimin içinin gülmesini sağlayan bir kahramansın. Senin gibi bir insanın varlığını bilmek bile beni çok mutlu ediyor. Bana kalırsa sen bu dünyanın insanı değil cennetten bana gönderilmiş bir meleksin. İnsanları sevmeme neden olan bir melek ve İyiki varsın. Bu mutluluğu yaşattığın ve gülmeme neden olduğun için önünde diz çöküp binlerce kez teşekkür ediyorum sana. Seni sevdiğimi ve her zaman yanında olacağımı sakın ama sakın unutma…

1 yorum: