6 Haziran 2011 Pazartesi

Şimdi Sende Herkes Gibisin


Hemen hemen hepimizin başına gelmiştir. Değer verdiğimiz dost sandığımız insanların bir sevgili bulunca eskiden olduğu gibi artık bize bir zaman ayırmaması bırakın zamanı bir selamı bile esirgemesi. Bunu bir türlü anlamış değilim. Çünkü bana göre sevgilinin ve dostun yeri her zaman ayrıdır. Tabi bunu becerebilmek te lazım. Hayatımda hep kapımı açık tuttum gelene de gidene de ama gidipte gelen için o kapı açıkta olsa artık eski yerini bulamayacaktır ayakta bekleyecektir yerini kaybettiği için. Tabi sevdiğin değer verdiğin bir insanın mutlu olması beni de mutlu eder ama bu şekilde değil. Şimdi belki sorarsınız yada merak edersiniz acaba kim diye ama ben yine isim vermeyecem. Aslında bu genel bişey herkesin de başına gelmiştir diye düşünüyorum. Belki de bu konuyu çok büyütüyorum kim bilir. Ama şu da var sevgili bulup ta dostuna sırt çeviren insan sevgilisinden ayrıldığında geri dönmek koymaz mı be insana ? Ben bi hatırlatayım dedim bu durumu yolun açık olsun sevgili dostum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder