5 Haziran 2011 Pazar

İşte Yarı Teşekkür Yarı Özeleştiri


Demek ki arada okumakta lazım. Yoksa benim gibi öyle dumur olur kalırsınız. Ama ben ne bilim okumayı sevmiyorum işte okuyamıyorum ne olursa olsun ve bugün okumadığım için dumur bir durumda şok olmuş bir duruma maruz kaldım. Ama artık şoku atlattım ve bu yazıyı yazmaya karar verdim.


Aslında hiç yapmadığım bir şeydir sadece bir iki konuşmadan sonra hayatıyla ilgili kafamda düşünceler kurmak. İşte evlidir bekardır yaşı şudur budur diye. Görünüşe bakıpta pek düşünmem bunları ama yedim işte bir kere o haltı ve mağdur duruma düştüm. Ama korkmayın mağdurum da mağdurum da diye ağlayıp sızlamayacam. Buradan sadece bir ders çıkarmak gerekirse bir daha o haltı yemeyecem yani nedir bir daha şöyle bir insandır böyle bir insandır diye bir başkası hakkında ön yargılı düşünmeyecem valla… Ve bundan sonra elimden geldiği kadar okumam gerektiğini anlamış bulunuyorum çok şükür.


Şimdi ona buradan teşekkür ediyorum bir kez daha bana bu dumuru yaşatıp hiç yapmadığım bir şeyi kesinlikle bir daha yapmamam gerektiğini bir kez daha hatırlattığı için…

2 yorum: