28 Haziran 2011 Salı

İki Güzel Yürekli İnsan


İnsan hayatında hiç görmediği ama her seferinde sohbetinden mutlu olduğu kaç kişi vardır ki ? Benim var evet hemde iki tane. Başlarda iyi niyetli ön yargılarım olsa da şuan onarı tanımaktan mutlu olduğum iki tane çok sevimli ve tatlı insanlar var. Hani nasıl tarif etsem kelimelere döksem bilemiyorum ama anlatmaya kalsam sanırım 4-5 sayfalık bir yazı çıkar. Çünkü biliyorum ki her ikisini anlatmaya kelimeler yetmez belki de bir roman yazsam yine de onları tam olarak anlatamam muhakkak bi eksiklik hissederim. Onlarda öyleler işte. Aslında ben sanal arkadaşlıklara dostluklara pek inanan biri değilim. Yani uzun soluklu olacağını sanmıyordum. Halende sanmıyorum ama bu sefer şeytanın bacağını kırarım gibi geliyor umarımda öyle olur. Bu iki insan biri Aslı biri de Mehbup. Yazdığım yazılarda ilk defa isim veriyorum. Çünkü bilmelerini istiyorum benim için gerçekten değerli ve önemli olduklarını. Bi arkadaş dostlar bi abla gibi diyecem ama yaşlarını pekte belli etmek istemiyorum şimdi durduk yere veto yemeyelim ama dimi ? Biliyorum ki her ikisinin de küçük ama bir okyanus büyüklüğünde bir yürekleri var. Başta da dedim ya kelime yetmiyor anlatmaya bulamıyorum ki çenem de bir o kadar düşüktür ama maalesef bu sefer çok fazla bir şey yazamayacam. Her ikisi de tarifsiz mükemmel insanlar. Umarım hayatları boyunca da hayatın tüm güzellikleri bir birleri ile yarışır karşılarına çıkmak için. Onlara yazdığım akrostiş ile yazıyı noktalamak istiyorum çünkü yazmaya çalıştıkça saçmalamaktan korkuyorum. Akıl makıl bırakmadılar da bende :P



“ASLI”

Aslında görüldüğü gibi değildi hiçbir şey
Sıradan gibi gözüken fakat güzel bir dostluktu bu yaşanan
Lakin varsa ortada bir değer onun güzel yüreğindendi buna sebep
Isıtırdı yüreğimi söylenen her bir söz görmesem de bilirdim ufak ama bir o kadar okyanus yüreğini

“MEHBUP”

Maksat aynı yerde olmak değildi aynı yerde yaşamak
Elbet farklı yerlerde olup aynı gökyüzüne bakabilmekti aynı duyguları paylaşıp
Hatalarını yüzüne vurmak değil de onlardan ders çıkartabilmek ti
Bakabilmekti aynı güzelliklere
Uçurumun kenarında el verebilmekti
Pas dediğin de devam etmeni sağlamaktı dostluk






2 yorum:

  1. Katılıyorum ben de sana canım cutecim.emeklerine ,yüreğine sağlık .

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Güzel yürekli insan herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil