18 Haziran 2011 Cumartesi

Babalar Günün Kutlu Olsun Baba


Evet yarın babalar günü. Yazmak istediğim çok şey var aslında ama sanırım hiçbir şey yazamayacam. Çünkü 02 Nisan 1998 den sonra hayat benim için hep 1-0 mağlup devam etti ediyor da. Hayat her şeye rağmen devam etsede eksik devam ediyor. Bu kadar erken yaşta kaybettiğime mi üzüleyim yoksa babamla çok bir şey yaşayıp paylaşamadığıma mı ? Artık ne bayramlar eskisi gibi ne de öyle özel günler. Nur içinde yat baba. Babalar Günün Kutlu olsun…..

3 yorum:

  1. Mekanı cennet olsun. Başın sağolsun cute.

    YanıtlaSil
  2. mekanı cennet olsun. ben gidenlerin hala bizi gördüklerine inananlardanım. baban da eminim seni görüyor ve bir sineği incitemeyecek kadar yufka ve temiz bir kalbin olduğu için seninle gurur duyuyordur.

    YanıtlaSil
  3. canım benim, o seni görüyor ve izliyor, ben böyle olduğuna inanıyorum.

    YanıtlaSil