11 Haziran 2011 Cumartesi

Aslında maksat unutmak değil de yaşarken tekrar dirilmek ti işte

Aldığım her nefeste
Canımı daha da yaktığımı anladım
Yüreğime su serpen sözlerin de yok artık
Kaldım mı yine bir başıma
Dur dedim oysa gitme dedim arkana bile bakmadın bir tek sefer bile
Oysa ki gidişinle bir çok yaşanması gerekeni dul bıraktın
Üzülmemek elde değil işte
Lafımı da esirgemezdim esirgedim işte mecburdum
Madem ki gittin bana kalan sadece susmak
Farz edelim ki hiç yoktun hiç var olmadık
Ne yani unutamam mı o gözlerini sanıyorsun
Tadı hiç gitmez mi dudaklarının dudaklarımdan
Unuturum işte vardır elbet bir yolu
Yanılıyorsun işte her zaman ki gibi unuturum dedim mi unuturum ben
Kendimi unuttum çoğu zaman sen mi unutamayacam
Şarkılar söylerim delicesine
Kendi kendime eğlenirim ne var yani olamaz mı
Ellerini hiç tutmadım farz ederim
Örneğin ısıtmak için cebime sokarım ellerimi
Rüyaydı derim uyandım ve bitti gitti derim
Hiç hatırlamam uyku sersemliği derim üstüm açılmış derim
Alışık değilimdir öyle rüyalara bilirsin
Bak unuttum bile
Ne yani hiç sevmedim ki ben incinmedim de özlemiyorum da
Hiç bakmadım ki gözlerine tenin bile değmedi tenime
Kokunda yok zaten
Pardon ismin neydi hatırlayamadım da
Sahi kimdiniz hanfendi tanışıyor muyduk ?
Aslında maksat unutmak değil de yaşarken tekrar dirilmek ti işte (iç ses)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder