3 Mayıs 2011 Salı

Öylesine


Beni kim yaşatıyor... Neden bunu yapıyor... Neden bunları soruyorum kendi kendime, bu yazı neden??? ...İçimdeki bu s.k.iriboktan korkular kimin eseri? Ne kendimi tamamen ben yarattım ne de tamamen yaratılmış gibiyim Nedenleri Kim Yarattı...Neden yarattı.Neden,yarattı??? Bazı davranışlarım tamamen kendime aitken, tam kendim gibi hissederken; ben kime aitim diye düşünmekten de alamıyorum kendimi Sonrası boşluk... Ne zaman daha fazlasını, daha aykırısını düşünmeye kalksam;bazı şeyleri böyle kabul etmelisin diyorlar... Neden sürekli birşeyler yapmak zorundayız peki... 3 kuruşluk hayatımızı neden sürekli birilerinin yapılmasını istediklerini yapmakla geçiriyoruz Nedensizlikler tokat gibi çarparken yüzüme Normal bir hayat yaşamak için Kendimi kandırmaya çalışırken mutlu yalanlarla Ve ben Tam da Aklımı kaybetmek üzereyken Keşke hiç bulmasaydım diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder