25 Nisan 2011 Pazartesi

Ölüm Bir Son Değildir Yeniden Yaşamaktır Sonsuzlukta


Ölümden korkmadım bugüne kadar. Çünkü ölüm bana göre bir son bir bitiş değil di olmadı da hiçbir zaman. Bir başlangıç yeniden doğuş. Her gün fani şeylerle uğraşmak insanı yoruyor. Önce doğuyoruz belli bir yaşa kadar okuyup geleceğimiz için çabalıyoruz. Sonra iş hayatı bu seferde para kazanıp bir aile yuva kurmak için yırtınıyoruz. Sonra da emekli olmak için. Bir bakmışın yaş başını almış gitmiş. Bu sefer de sağlığımızı kurtarmak için uğraşıyoruz. Hayat bu kadar kısa bir o kadar da uzun tabi yaşamasını bilene. Dedim ya ölümden korkmuyorum diye korkmuyorum sonsuzluğa gitmek neden korkutucu olsun ki. Pişmanmıyım yaptığım hatalar günahlar için evet pişmanım. Bu fani dünya da 3-5 zevk için yaptığım her şeyden pişmanım. 3-5 zevk için sonsuzluğu beklide elimizin tersiyle ittik ve farkına geç vardık. İş işten geçtikten sonra. Ölüm korkulacak bir şey değil ölüm sonsuzluktur. Ölüm bir başlangıçtır huzura açılan bir kapıdır. Boşuna dememişler atalarımız ne ektiysen onu biçersin diye. Beklide dikili bir ağacım yok. Bıraktığım bir şey olmayacak geride. Ama nerden bilebiliriz ki ölümün bu hayattan daha güzel olmadığını.

Hayat belki de sonsuzluğun kıymetini bilmemiz için yaşadığımız bir çöplüktü….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder