1 Mart 2011 Salı

Sensizlik


Hangimiz hangimizi tamamlayabildik.
Sen başkasını sevdin ben seni
Üzüle üzüle öğrendik el sallamayı gidenlere
Sen hiç yazılmamış bir şiirdin benim için
Kalemin değmediği beyaz bir sayfa
Bom boş okadar saf ve temiz
Yalnızlık değildi canımı yakan
Sensizlikti sevipte kavuşamamak tı
Sevildiğini bildiğin halde başkasını sevişindi
Olsun ben seni böylede sevdim
Bir başkasında mutlu olacağını bile bile
İçim kan ağlasa da sevdim
Belki başka ellerde başka dudaklarda mutlu olacaktın
Bensiz sensiz olacaktık
Olsun be güzel gözlüm sen mutlusun ya ne değişirki
Ha benle mutlusun ha başkasıyla
Ben seni zaten mutlu etmek için sevmemişmiydim
Sen yine benim hiç yazılmamış şiirim değilmisin
Ben istemezmiydim seni yazmayı
İstemezmiydim her zerreni kağıda dökmeyi
İsterdim tabi olsun be deniz gözlüm
Sen mutlu ol ben seni yüreğime yazmışım
Bir kağıt parçasına yazssam ne olur yazmasam
Sen kazıldıkça o yürekte hiç silinmeyeceksin ki
Sen var oldukça ben hiç ölmeyecem ki zaten deniz gözlüm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder