26 Temmuz 2010 Pazartesi

Benim Üç Harfim


Aşk için 3 harf derler ve her şeyin tüm güzelliklerin o 3 harften meydana geldiğini söylerler ya işte o yalan. En azından benim için yalan kim nerde nasıl uydurmuş bilmiyorum ama benim için tek 3 harfli gerçek ve tüm güzelliklerin kaynağı olan başka bir 3 harfim var. Kimseyle paylaşamayacağım saçının tek bir telini bile cennete değişemeyeceğim biri. Kalbimdeki kara bulutları tek bir gülüşüyle dağıtan gözlerinin içine baktığımda cenneti yaşatan tek bir sözüyle dünyayı yakabileceğim biri. Hani bir bebeğin o masum tatlı gülüşünü gördüğünde sende mutlu olursun ya yada ağzından çıkacak tek bir kelimede çığlıklar atar sevinç ve mutlulukla dolarsın ya işte onunla olmakta böyle bir şey. Olmadığında onu düşünmek gülücüklerini hayal etmek var olduğunu bilip te canlı canlı görememek yada görecek umuduyla yaşayabilmek nefes almak. Bu saymakla bitmez. Yaşattığı duyguları anlatmak için ya bir ansiklopedi yada hiç bitmeyen bir roman yazmak gerek. Dedim ya 3 harf benim 3 harfim dünyalara sığmaz. Onunla olmak hani vapura binip Kadıköy’e geçerken vapurun üzerinde uçuşan martılara simit atarken ve o martıların simitleri kapmasını izlediğin de verdiği keyif kadar keyifli. Onunla olmak yanında olmak hani bi sahil kenarında derme çatma bir çay bahçesinde oturup denize karşı içtiğin o çaydan aldığın lezzet kadar lezzetli ve mükemmel. Onun varlığını bilmek bir yerlerde nefes aldığını bilmek hani hamile kaldığında 9 ay karnında taşırsın yüreğinde taşırsın ve onu için tüm özeni tüm ilgiyi tüm hassasiyeti göstersin ya doğmamış çocuğunu beklemek gibi bir şey seni beklemek. Aslında onunla ilgili anlatılacak o kadar çok şey var ki dedim ya sığmaz buraya. Gizli gizli sevmeler gördüğünde kalbinin bir başka heyecanla çarpması açılamamak yanında olamamak bu kadar imkansızlığın olduğu bir durumda yinede onu sevmek ve onunla mutlu olmak bambaşka bir şey anlatamıyorum. Tükenmeyen kalemim bile tükendi yok çünkü yok anlatabileceğim bir kelime yok. Beynim onu anlatabilecek bir kapasite de bi değil. Her şey onunla başlar onunla son bulur. Şimdi anlıyorum ki onunla ilgi yazabileceğim aslında çokta bir şey yok çünkü anlatılacak yazılacak bir şey değil yaşanmalı yaşayarak farkına varılmalı onunla olan tüm güzelliklere. Merak ediyorsunuz dimi o 3 harfi söylemem söyleyemem onu da aşk gibi kirletmenize izin veremem Eskiden aşkın bir anlamı bir özelliği vardı şimdi yerlerde sürünürken size başka bir av veremem izin veremem o sadece benim 3 harfim ve o sadece benim yüreğimin 3 harfi. Cennete gitmek için illaki ölmek gerekmiyor benim 3 harfim zaten dünyadaki cennetim…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder